sekolar, mizna krožna žaga Svet24.si

Zaradi nove omrežnine gospodarstvo na okope, ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

1715949373-dsc06037-1715949336712 Necenzurirano

"Ne morem izključiti, da so na uradu vzporedno ...

jure bracko evita hanzic zvezdana lubej mediaspeed Reporter.si

Pravnomočno poražena NKBM: šlo je za tipično ...

aretacija Ekipa24.si

Vklenjen v lisice! Policija po prometni nesreči ...

skrito-v-raju Njena.si

Skrito v raju: Renato šokiral z maščevanjem

tacen kajak Ekipa24.si

Sava zalila del tribun v Tacnu! Močno deževje ni...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Nedotakljivi monopol Pro Plus

Deli na:
Nedotakljivi monopol Pro Plus

Preiskavo monopola Pro Plus na oglaševalskem trgu zavira informacijska pooblaščenka Nataša Pirc Musar, ta čas pa Pro Plus in njegov ameriški lastnik vlečeta milijone.

Postopek Urada RS za varstvo konkurence (UVK) proti podjetju Pro Plus (POP TV in Kanal A) zaradi monopolnega položaja na oglaševalskem trgu klavrno stoji. Razlog za to je postopek, ki ga je uvedla informacijska pooblaščenka Nataša Pirc Musar zaradi domnevnih neustavnosti zakona, ki je UVK omogočil preiskavo. Rezultat: anomalija glede monopola Pro plusa na trgu oglasov še dalj časa ne bo razčiščena.

Televizijski oglaševalski trg je pri nas ena od večjih anomalij, kar jih lahko odkrijemo. 74 odstotkov celotne oglaševalskih sredstev v medijih gre namreč za televizije (po podatkih Mediane), od vseh oglaševalskih sredstev, ki gredo za posamezne televizijske programe, jih Pro Plus, lastnik POP TV in Kanala A, pobere neverjetnih 80 odstotkov. Še bolj presenetljivo je to, da kljub hudi krizi, ki že več let lomasti po gospodarstvu, količina oglasov na Pro Plusu iz leta v leto vztrajno raste.

VEČ V TISKANI IZDAJI