Nedotakljivi monopol Pro Plus
28. jul. 2012 5:00 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Preiskavo monopola Pro Plus na oglaševalskem trgu zavira informacijska pooblaščenka Nataša Pirc Musar, ta čas pa Pro Plus in njegov ameriški lastnik vlečeta milijone.
Postopek Urada RS za varstvo konkurence (UVK) proti podjetju Pro Plus (POP TV in Kanal A) zaradi monopolnega položaja na oglaševalskem trgu klavrno stoji. Razlog za to je postopek, ki ga je uvedla informacijska pooblaščenka Nataša Pirc Musar zaradi domnevnih neustavnosti zakona, ki je UVK omogočil preiskavo. Rezultat: anomalija glede monopola Pro plusa na trgu oglasov še dalj časa ne bo razčiščena.
Televizijski oglaševalski trg je pri nas ena od večjih anomalij, kar jih lahko odkrijemo. 74 odstotkov celotne oglaševalskih sredstev v medijih gre namreč za televizije (po podatkih Mediane), od vseh oglaševalskih sredstev, ki gredo za posamezne televizijske programe, jih Pro Plus, lastnik POP TV in Kanala A, pobere neverjetnih 80 odstotkov. Še bolj presenetljivo je to, da kljub hudi krizi, ki že več let lomasti po gospodarstvu, količina oglasov na Pro Plusu iz leta v leto vztrajno raste.
VEČ V TISKANI IZDAJI
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke