sekolar, mizna krožna žaga Svet24.si

Zaradi nove omrežnine gospodarstvo na okope, ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

robert fico Necenzurirano

Slovaški atentat in Slovenija: nasilje se vedno ...

jure bracko evita hanzic zvezdana lubej mediaspeed Reporter.si

Pravnomočno poražena NKBM: šlo je za tipično ...

Goran Dragić 23 mm Ekipa24.si

Kakšna izpoved! Goran Dragić razkril, zakaj je ...

skrito-v-raju Njena.si

Skrito v raju: Renato šokiral z maščevanjem

samir handanovic 24 pm Ekipa24.si

Nova služba za Samirja Handanovića! Nekdanji ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: 99.750 evrov nepovratnih sredstev za družinsko podjetje

Deli na:
Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: 99.750 evrov nepovratnih sredstev za družinsko podjetje

Ribniško podjetje Košček je v lasti očeta voditeljice Tarče Erike Žnidaršič, njen partner David Srdarev pa je direktor. - Foto: Primož Lavre, Sašo Radej

Ribniško podjetje Košček je na razpisu javne agencije SPIRIT Slovenija prejelo 99.750 evrov za projekt promocije svoje blagovne znamke na Slovaškem. Ko smo pri Reporterju začeli preiskovati, za kakšen projekt je Košček dobil sto tisočakov, se je v zgodbo vpletla Erika Žnidaršič, voditeljica oddaje Tarča na TV Slovenija, sicer pa hčerka lastnika podjetja Borisa Žnidaršiča in partnerica direktorja Koščka Davida Srdareva.

V tiskani izdaji opišemo, kako je Žnidaršičeva najprej na facebooku potožila, da nekdo poskuša diskreditirati njene družinske člane, kasneje pa je še pritiskala na Reporterjevega novinarja Igorja Kršinarja.

Za kakšen projekt je podjetje Košček prejelo skoraj 100 tisoč evrov in zakaj se nam je zadeva zdela dovolj nenavadna, da smo se lotili raziskovanja.

Zakaj je podjetje Košček kot poslovno skrivnost označilo celo imena svojih slovaških partnerjev, medtem ko se hvali s sodelovanjem s slovenskimi podjetji.


Agencija SPIRIT Slovenija se ne le ni izkazala z odzivnostjo, našla je tudi način, da se je izognila direktnim odgovorom na naša vprašanja, kar je spet dodatno zavleklo pridobivanje informacij.

Pišemo o klavrnem nadzoru nad porabo sredstev, ki se delijo na razpisih agencije SPIRIT – ta podjetjem deli denar za spodbujanje poslovanja, nato pa ne preverja, kakšni so dejanski učinki projektov, za katere nameni davkoplačevalska sredstva

Zakaj primer podjetja Košček, pravzaprav celoten razpis, na katerem je prejelo denar, kar kliče po ponovnem posredovanju računskega sodišča in reviziji upravičenosti dodelitve nepovratnih sredstev.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24