Julian Assange Svet24.si

Julian Assange se bo lahko vrnil v Avstralijo

Svoboda Svet24.si

Tedenski horoskop: Usmerite misli v nekaj lepega ...

grad-poženik Necenzurirano

Bi kupili grad? Prodaja se tudi zaradi bivšega ...

tina gaber robert golob pl Reporter.si

Redek prizor: Robert in Tina, Janez in Urška so ...

nogomet slovenija - srbija Ekipa24.si

Dan D za Slovence! V Kölnu obračun z Anglijo za ...

Foto 1 Njena.si

Žena slovenskega pevca zaradi raka umrla stara 33...

doncic af Ekipa24.si

Slovenci danes v polnih Stožicah proti Litvi! Bo ...

Slovenija

Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: 99.750 evrov nepovratnih sredstev za družinsko podjetje

Deli na:
Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: 99.750 evrov nepovratnih sredstev za družinsko podjetje

Ribniško podjetje Košček je v lasti očeta voditeljice Tarče Erike Žnidaršič, njen partner David Srdarev pa je direktor. - Foto: Primož Lavre, Sašo Radej

Ribniško podjetje Košček je na razpisu javne agencije SPIRIT Slovenija prejelo 99.750 evrov za projekt promocije svoje blagovne znamke na Slovaškem. Ko smo pri Reporterju začeli preiskovati, za kakšen projekt je Košček dobil sto tisočakov, se je v zgodbo vpletla Erika Žnidaršič, voditeljica oddaje Tarča na TV Slovenija, sicer pa hčerka lastnika podjetja Borisa Žnidaršiča in partnerica direktorja Koščka Davida Srdareva.

V tiskani izdaji opišemo, kako je Žnidaršičeva najprej na facebooku potožila, da nekdo poskuša diskreditirati njene družinske člane, kasneje pa je še pritiskala na Reporterjevega novinarja Igorja Kršinarja.

Za kakšen projekt je podjetje Košček prejelo skoraj 100 tisoč evrov in zakaj se nam je zadeva zdela dovolj nenavadna, da smo se lotili raziskovanja.

Zakaj je podjetje Košček kot poslovno skrivnost označilo celo imena svojih slovaških partnerjev, medtem ko se hvali s sodelovanjem s slovenskimi podjetji.


Agencija SPIRIT Slovenija se ne le ni izkazala z odzivnostjo, našla je tudi način, da se je izognila direktnim odgovorom na naša vprašanja, kar je spet dodatno zavleklo pridobivanje informacij.

Pišemo o klavrnem nadzoru nad porabo sredstev, ki se delijo na razpisih agencije SPIRIT – ta podjetjem deli denar za spodbujanje poslovanja, nato pa ne preverja, kakšni so dejanski učinki projektov, za katere nameni davkoplačevalska sredstva

Zakaj primer podjetja Košček, pravzaprav celoten razpis, na katerem je prejelo denar, kar kliče po ponovnem posredovanju računskega sodišča in reviziji upravičenosti dodelitve nepovratnih sredstev.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24