S podelitvijo 35 prestižnih WEBSI nagrad med 185 prijavljenimi projekti se je v Festivalni dvorani Ljubljana zaključil celoletni projekt WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024. Naj digitalna agencija je postala Agencija 101, ki si je prestižni naslov prislužila že lansko leto, naj naročnik je postalo podjetje Spar Slovenija, generalni WEBSI prvak pa je postal projekt Jedilnik.ai podjetja Spar Slovenija in agencije Agencija 101. Naj digitalna kampanja je postala Cockta – Iz česa je tvoje mesto? podjetja Atlantic Grupa in agencije DROM agency, projekt z najboljšo uporabniško izkušnjo pa Z izboljšanjem uporabniške izkušnje online sklepalnega procesa do povečanja prodaje Zavarovalnice Triglav.
Projekt z najboljšo vsebino je postal projekt Maš to! Zavarovalnice Sava in agencije Luna\TBWA, naziv najboljše oblikovanega projekta pa je prejel projekt Sparov Jedilnik.ai (Spar Slovenija in Agencija 101). Nagrado za najboljšo uporabo podatkov je prejel projekt DRAJV zemljevid – inovativna uporaba podatkov za izboljšanje prometne varnosti Zavarovalnice Triglav. Naj digitalec leta 2024 je postala Julija Somrak, kreativna direktorica agencije DROM agency. Ekipa Začičerikaj Agencije 101 pa si je v Argetinem izzivu prisvojila naziv Mladi digitalci 2024.
Kaj se je dogajalo na WEBSI dnevu 2024?
Letošnji festival slovenskega digitalnega komuniciranja sta otvorila finalista Argetinega natečaja Mladi digitalci, sledil pa je tradicionalen pregled vseh prijavljenih projektov, ki sta jih letos pod drobnogled vzela Roman Krušič, senior svetovalec iz Spletne postaje in Tjaša Lenardič, direktorica Agencije ENKI. Konferenčni del je postregel z 10 raznovrstnimi predavanji, kjer so strokovnjaki s področja digitalnega poslovanja in komuniciranja predstavili različne teme, ki so bile obarvane z umetno inteligenco. Med drugim so obiskovalci lahko prisluhnili predavanju doc. dr. Aleksandra Sadikova iz Slovenskega društva za umetno inteligenco, sledilo je predavanje dr. Boštjana Kaluža, Chief Data Scientist iz podjetja Evolven in Jake Dremelj, Chief Operations & Development Officer iz podjetja Optiweb.
Sledila so zanimiva predavanja, kjer so obiskovalci prisluhnili še Alešu Popiču, vodji digitalnih marketinških storitev pri podjetju Spar Slovenija, Marku Mavreticu iz podjetja Synthesia, Jaki Repanšku, predsedniku Oglaševalskega razsodišča in mag. Špeli Kern, vodji Sektorja za pospeševanje digitalne preobrazbe.
Za okroglo mizo so tokrat sedli dr. Boštjan Kaluža (Evolven), Mark Mavretic (Synthesia), mag. Špela Kern (Sektor za pospeševanje digitalne preobrazbe), Jaka Repanšek (Oglaševalsko razsodišče) in Mellanie Grudnik, vodja startup inkubatorja Generator in podjetniška mentorica. Pogovor, ki je nosil naslov AI – od tehnološkega navdušenja do dodane vrednosti v podjetjih, je vodil moderator Luka Kogovšek iz Ona-On.com. Konferenčni del se je zaključil s predavanjem dr. Mihe Mlakarja, so-ustanovitelja ParetoAI.
WEBSI dan 2024 se je zaključil s podelitvijo prestižnih WEBSI nagrad.
Celotni program WEBSI dneva 2024 je dostopen na spletni strani www.websi.si.
WEBSI NAGRAJENCI 2024:
NAJ AGENCIJA WEBSI 2024: Agencija 101, d. o. o.
NAJ NAROČNIK WEBSI 2024: Spar Slovenija, d. o. o.
GENERALNI WEBSI PRVAK 2024: Sparov Jedilnik.ai (Spar Slovenija, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o. )
NAJBOLJŠA VSEBINA: Maš to! (Zavarovalnica Sava, d. d., in Luna \TBWA, d. o. o.)
NAJBOLJŠA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA: Z izboljšanjem uporabniške izkušnje online sklepalnega procesa do povečanja prodaje. (Zavarovalnica Triglav, d. d.)
NAJBOLJŠE OBLIKOVANJE: Sparov Jedilnik.ai (Spar Slovenija, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
NAJ DIGITALEC 2024: Julija Somrak, DROM agency, d. o. o.
DIGITALNA KAMPANJA 2024: Cockta – Iz česa je tvoje mesto? (Atlantic Grupa, d. d., in DROM agency, d. o. o.)
UPORABA PODATKOV (“Use of Data”): DRAJV zemljevid – inovativna uporaba podatkov za izboljšanje prometne varnosti (Zavarovalnica Triglav, d. d.)
Nagrade po posameznih kategorijah:
Avtomobilizem
1. mesto: Hej, Austral (GA Adriatic, d. o. o./Renault Slovenija in DROM agency, d. o. o.)
2. mesto: Goodyear praznuje 125 let (Goodyear Slovenija, d. o. o.)
3. mesto: Virtualni AI-ambasador za novi Peugeot 2008 (P Automobil Import, d. o. o., in iPROM, d. o. o.)
Digitalna orodja
1. mesto: Sparov Jedilnik.ai (Spar Slovenija, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
2. mesto: Share Planica 2024 (Mastercard Slovenija, McCann Ljubljana, Media Publikum, d. o. o., in Povem, d. o. o.)
3. mesto: DRAJV zemljevid – spletna aplikacija za prikaz voznih navad Slovencev (Zavarovalnica Triglav, d. d.)
Digitalni projekti v prostoru (Outdoor digital)
1. mesto: Prisluhni svojemu stilu (Spar Slovenija, d. o. o., in AV studio, d. o. o.)
2. mesto: Ploom – Truly Unique lansiranje (JT International Ljubljana, d. o. o., Glasilka, d. o. o., Individa Consultum, d. o. o. in Agencija 101, d. o. o.)
3. mesto: SEKRET gallery (DROM agency, d. o. o.)
Dogodki in prosti čas
1. mesto: Share Planica 2024 (Mastercard Slovenija, McCann Ljubljana, Media Publikum, d. o. o., in Povem, d. o. o.)
2. mesto: Ploom – Truly Unique lansiranje (JT International Ljubljana, d. o. o., Glasilka, d. o. o., Individa Consultum, d. o. o. in Agencija 101, d. o. o.)
3. mesto: Turneja Mrfy in Crocs (Intersocks, d. o. o., in Povem, d. o. o.)
Družbena omrežja
1. mesto: Prva dama slovenske kulinarike (Podravka, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
2. mesto: Žaklji krompirja (DROM agency, d. o. o.)
3. mesto: Zmaži Danca (Burek Olimpija in Agencija 101, d. o. o.)
Družbeno odgovorni projekti
1. mesto: Naj peče hrana, ne jezik (Kotányi, d. o. o., bold.group, d. o. o., in Rubikon GRAL, d. o. o.)
2. mesto: Share Planica 2024 (Mastercard Slovenija, McCann Ljubljana, Media Publikum, d. o. o., in Povem, d. o. o.)
3. mesto: Živali niso darilo (Zavod Mačja hiša, zavod za oskrbo mačk in osveščanje ter ENKI, d. o. o.)
Finančni sektor
1. mesto: Modrosti iz prihodnosti (Vita, življenjska zavarovalnica, d. d., in Shift, d. o. o.)
2. mesto: Zavarovalnica Triglav – Digitalna prijava škode (Zavarovalnica Triglav, d. d., in AV studio, d. o. o.)
3. mesto: Letu u banko (DBS Leasing, d. o. o., in W3B, d. o. o.)
Globalni digitalni projekti
1. mesto: #Playforskateistan (Skateistan Gmbh in Futura DDB, d. o. o., DDB Germany, d. o. o.)
2. mesto: Argeta, najokusnejša uporabniška izkušnja (Atlantic Grupa, d. d., in Luna \TBWA, d. o. o.)
3. mesto: Cockta – Iz česa je tvoje mesto? (Atlantic Grupa, d. d., in DROM agency, d. o. o.)
Inovativni ustvarjalci prihodnosti
1. mesto: Zavarovalnica Triglav – Digitalna prijava škode (Zavarovalnica Triglav, d. d., in AV studio, d. o. o.)
2. mesto: Sparov Jedilnik.ai (Spar Slovenija, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
3. mesto: Donat AI Chatbot (Atlantic Grupa, d. d., in Optiweb, d. o. o.)
Javne in nevladne organizacije
1. mesto: Slovenija-transplant: Dar je v darovanju (Slovenija-transplant in NUMO, digitalna agencija, d. o. o.)
2. mesto: Share Planica 2024 (Mastercard Slovenija, McCann Ljubljana, Media Publikum, d. o. o., in Povem, d. o. o.)
3. mesto: Novo spletno mesto Komisije za preprečevanje korupcije (Komisija za preprečevanje korupcije in Humanfrog, d. o. o.)
Login
1. mesto: Mjob: Študentski servis online (Workforce, d. o. o., in Sonce.net, d. o. o.)
2. mesto: »Zrno zvestobe« Barcaffè (Atlantic Grupa, d. d., in bold.group, d. o. o., Pro media group, d. o. o., Herman & partnerji, d. o. o.)
3. mesto: Prenova spletnega mesta Optius (Moja zaposlitev, d. o. o., in Innovatif, d. o. o.)
Mediji
1. mesto: Zvezoskop (Oštro)
2. mesto: Šov Vajbasador: Kdo ima najboljši vajb? (A1 Slovenija, d. d.)
3. mesto: 1, 2, 3 ... bis! Podkast Slovenske filharmonije (Slovenska filharmonija)
Mobilne aplikacije
1. mesto: Mobilna aplikacija Petrol GO (Petrol, d. d., in RAZUM, razvojna hiša, d. o. o., ASCALAB, informacijske rešitve in razvoj, d. o. o.)
2. mesto: Aplikacija Mjob za študentske jobe (Workforce, d. o. o., in Sonce.net, d. o. o.)
3. mesto: Digitalna poslovalnica e.VITA (Vita, življenjska zavarovalnica, d. d., in Creatim, d. o. o.)
Posebni digitalni projekti
1. mesto: I'm not a robot (Spar Slovenija, d. o. o., in Futura DDB, d. o. o.)
2. mesto: Modrosti iz prihodnosti (Vita, življenjska zavarovalnica, d. d., in Shift, d. o. o.)
3. mesto: Share Planica 2024 (Mastercard Slovenija, McCann Ljubljana in Media Publikum, d. o. o.)
Produktne in pristajalne ter spletne strani, namenjene osebnostim
1. mesto: AI.VAR (Podravka, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
2. mesto: Izzivalec čutil Argeta (Atlantic Grupa, d. d., in Luna \TBWA, d. o. o.)
3. mesto: Ouroboros (LabCore, d. o. o., in Spletna postaja, d. o. o.)
Spletna mesta
1. mesto: Z izboljšanjem uporabniške izkušnje online sklepalnega procesa do povečanja prodaje. (Zavarovalnica Triglav, d. d.)
2. mesto: Argeta, najokusnejša uporabniška izkušnja (Atlantic Grupa, d. d., in Luna \TBWA, d. o. o.)
3. mesto: Spletna stran Mjob (Workforce, d. o. o., in Sonce.net, d. o. o.)
Spletne trgovine
1. mesto: Spletna trgovina DZS (DZS, d. d., in Creatim, d. o. o.)
2. mesto: Spletna trgovina BTC City Shop (BTC, d. d., in Humanfrog, d. o. o.)
Telekomunikacije
1. mesto: Digitalni hotel za čebele samotarke – BEEcome A Follower (A1 Slovenija, d. d., in DROM agency, d. o. o.)
2. mesto: Telekom Slovenije – nova spletna stran za celovito spletno prisotnost (Telekom Slovenije, d. d., in Renderspace, d. o. o., Positiva rešitve, d. o. o.)
3. mesto: RIP oznake (A1 Slovenija, d. d., in DROM agency, d. o. o.)
Trgovci (tradicionalni)
1. mesto: Sparov Jedilnik.ai (Spar Slovenija, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
2. mesto: BUREK, CHEFE! (Mercator, d. o. o., in Herman & partnerji, d. o. o.)
3. mesto: Male geste (Lidl Slovenija, d. o. o. k. d., DROM agency, d. o. o., in Bid Bid, d. o. o.)
Turizem
1. mesto: Share Planica 2024 (Mastercard Slovenija, McCann Ljubljana, Media Publikum, d. o. o., in Povem, d. o. o.)
2. mesto: Virtualna sopotnica Alma (Slovenska turistična organizacija in Creatim, d. o. o.)
3. mesto: Spletna stran Visit Dolenjska (Razvojni center Novo mesto, d. o. o., in Ideaz, d. o. o.)
Umetna inteligenca (AI)
1. mesto: Sparov Jedilnik.ai (Spar Slovenija, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
2. mesto: M soseska: Tedenske novice MTN (Mercator, d. o. o., in Herman & partnerji, d. o. o.)
3. mesto: Donat AI Chatbot (Atlantic Grupa, d. d., in Optiweb, d. o. o.)
Uporaba naprednih tehnologij
1. mesto: Sparov Jedilnik.ai (Spar Slovenija, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
2. mesto: Telekomovo NAJ darilo – orodje AI za obdarovanje (Telekom Slovenije, d. d., in Renderspace, d. o. o., Pristop, d. o. o., Escapebox, d. o. o.)
3. mesto: Pristanek novega iPhona 15 (A1 Slovenija, d. d., in DROM agency, d. o. o.)
Video
1. mesto: Argeta Izzivalec čutil(Atlantic Grupa, d. d., in Luna \TBWA, d. o. o.)
2. mesto: Argeta Meat Tweets (Atlantic Grupa, d. d., in Luna \TBWA, d. o. o.)
3. mesto: Minuta odmora za vse junake noči (Atlantic Droga Kolinska, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
Vplivneži
1. mesto: Share Planica 2024 (Mastercard Slovenija, McCann Ljubljana, Media Publikum, d. o. o., in Povem, d. o. o.)
1. mesto: Male geste (Lidl Slovenija, d. o. o. k. d., in DROM agency, d. o. o., Bid Bid, agencija za digitalni marketing, d. o. o.)
3. mesto: REDical Park: Volume 2, Folk Fusion (Pernod Ricard Slovenija, d. o. o., in DROM agency, d. o. o.)
Vsebinski marketing
1. mesto: Minuta odmora za vse junake noči (Atlantic Droga Kolinska, d. o. o., in Agencija 101, d. o. o.)
2. mesto: Male geste (Lidl Slovenija, d. o. o. k. d., in DROM agency, d. o. o., Bid Bid, agencija za digitalni marketing, d. o. o.)
3. mesto: Cockta – Iz česa je tvoje mesto? (Atlantic Grupa, d. d., in DROM agency, d. o. o.)
Organizator projekta je Zavod WEBSI.
Projekt WEBSI podpirajo:
Medijski sponzorji: Marketing Magazin, Večer, TSmedia, Dnevnik, Žurnal24, Računalniške novice, Monitor, Adria Media, Adverta, Val 202, Hitradio Center, Radio Ekspres, Radio Študent, STA, Super Znamka, Revija Študent, Zaslon, Ljubljana Airport.
Partnerji: Zavarovalnica Sava, Argeta, Barcaffe, Mercator, Lidl, Triglav, Donat, Žito, Specto, Europlakat, Uxlab, IPROM, IAB Slovenia, IPM komunikacije, Elaborat, Weekend Media Festival, Sanjski šopek, Edition Digital, Determ, Press clipping, SPAR Slovenija, Burek Olimpija.
Razglašene so 13. prestižne nagrade WEBSI digitalni presežki Slovenije 2024
13. sep. 2024 11:42 Osveženo: 11:49 / 13. 9. 2024
S podelitvijo 35 prestižnih WEBSI nagrad med 185 prijavljenimi projekti se je v Festivalni dvorani Ljubljana zaključil celoletni projekt WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024. Naj digitalna agencija je postala Agencija 101, ki si je prestižni naslov prislužila že lansko leto, naj naročnik je postalo podjetje Spar Slovenija, generalni WEBSI prvak pa je postal projekt Jedilnik.ai podjetja Spar Slovenija in agencije Agencija 101. Naj digitalna kampanja je postala Cockta – Iz česa je tvoje mesto? podjetja Atlantic Grupa in agencije DROM agency, projekt z najboljšo uporabniško izkušnjo pa Z izboljšanjem uporabniške izkušnje online sklepalnega procesa do povečanja prodaje Zavarovalnice Triglav.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke