Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Na Vzajemni postaja spet vroče: kam vse odteka oglaševalski denar


Na Vzajemno se naj bi v kratkem še pred imenovanjem nove uprave vrnila Irena Tiselj Kaluža (Mirko Kaluža, direktor Slovenskega zavarovalnega združenja je njen tast). S pomočjo poznanstev se je po odhodu iz Vzajemne zaposlila na zavarovalnici Tilia na mestu direktorja prodaje.

vzajemna.jpg
Bobo

Reporter
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Ker z njeno uspešnostjo na novomeški zavarovalnici naj ne bi preveč zadovoljni, je Tilija že septembra 2010 zaposlila še enega direktorja na tem področju, aprila 2011 pa je z njo prekinila sodelovanje. Kot nekdanja sodelavka Ivana Gracarja iz krogov Zavarovalnice Triglav in preverjenega tasta, ji zaposlitev najbrž ne bo problem, čeprav zaposleni z njenim vodenjem na Vzajemni in kot kaže na Tiliji naj ne bi bili navdušeni.

Dosedanja pomočnica direktorja sektorja za trženje Mia Gostinčar, bolj znana tudi po vodenju nepremičninskega projekta Oltra za takratnega predsednika Boštjana Averja v obdobju 2008-2009, ki jo je ta zaposlil na Vzajemni po politični liniji Zaresa po volitvah 2008, je nakopala Vzajemni številne afere s svojim načinom dela v sektorju za trženje. Znana je tudi po tem, da je tudi zastopnica podjetja iz Liechtensteina, kar pa tako izredne in rednih uprav pod vodstvom Dušana Kidriča in Milojke Kolar ni motilo, saj naj bi bila tudi v sorodstvu s Kidričem. Tako še vedno ni pojasnjeno, zakaj je Vzajemna v samo dveh mesecih leta 2010 (oktobra in decembra) za oglaševanje porabila preko 700.000 eurov in ob tem dosegla zelo klavrne prodajne rezultate (število zavarovancev ji je celo upadlo, planski cilji pa niso bili doseženi), o čemer je bilo govora tudi na oddaji Tarča na TV Slovenija konec novembra 2010. Vzajemna je bila oktobra in decembra 2010 po javno dostopnih podatkih Marketing magazina med največjimi oglaševalci v Sloveniji. Samo za oktober 2010 je Vzajemna zasedla 27. mesto s skupaj podano vrednostjo oglaševanja preko 418 tisoč EUR. Za mesec december 2010 je Vzajemna zasedla 47. mesto s skupaj podano vrednostjo oglaševanja preko 290 tisoč EUR.

Kljub vsemu temu naj bi Gostinčarjeva na Vzajemni ostala in še naprej vodila marketing ter imela vpliv na neracionalno pretakanje sredstev v razne oglaševalske sfere, ki lahko vodijo tudi do davčnih oaz.

Ključne besede
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.