V upravnem odboru DNS od novega lastnika pričakujejo odgovorno in strateško lastništvo, čeprav ta ne prihaja iz medijske panoge in "se v tem smislu ne razlikuje od dosedanjega pivovarskega lastnika".
Kot menijo v DNS, ima Delo kot osrednji slovenski časnik pomen in vlogo, ki močno presegata zgolj ekonomski vidik te naložbe. Od novega lastnika zato pričakujejo, da bo vlagal v razvoj medijev in dosledno spoštoval uredniško neodvisnost. Društvo bo zelo pozorno tudi na morebitne politične zlorabe, ki jim je bilo Delo v preteklosti pogosto priča, navajajo v društvu.
Hkrati pa v DNS ob prodaji Dela ponovno opozarjajo na "neustrezen zakonski okvir, ki od potencialnih kupcev medijev ne zahteva transparentnosti". Društvo že več let zahteva, da bi morali novi lastniki razkriti finančno konstrukcijo nakupa kot tudi programske okvire, so v odzivu na današnjo napoved prodaje še zapisali v upravnem odboru društva.
Manj optimističen glede prihodnjega ravnanja novega lastnika je predsednik ZNP Tino Mamić. Sprašuje se namreč, zakaj "strici iz ozadja" ne dovolijo, da bi mediji dobili pametne lastnike oz. zakaj ne dovolijo, da bi Delo prevzele tuje medijske hiše, ki imajo že znanja s tega področja.
Ravno za primer Dela velja, da so ga tujci že večkrat poskusili kupiti, vendar jim to ni uspelo. Smešno, a žalostno je, da namesto teh prihajajo "čunga-lunga podjetja" z neznanimi lastniki, ki imajo naslove samo na poštnih nabiralnikih, je opozoril Mamić. To je po njegovih besedah tragično tako za medije, ki utegnejo tako še naprej izgubljati bralce, kot tudi za bralce, ki bodo izgubili medije.
Sicer pa se v zvezi z družbo FMR po njegovih besedah spet pojavljajo imena, podobna tistim, ki so povezana z istimi "strici iz ozadja".