V novem Reporterju pojasnjujemo kaj ti polprevodniki sploh so in kje vse se uporabljajo. Izjemno pomembni so denimo v avtomobilski industriji, ki beleži hude izgube, ker ne more dobiti teh čipov. Da ne bo pomote, zanimanje za nove avtomobile je izjemno, naročniki stojijo pred vrati salonov z denarjem v rokah, toda številni se domov odpeljejo z javnim prevozom ali starim avtom, ker novega ne dobijo, ker jih ni. Čakalne dobe za številne modele (pri vseh proizvajalcih) so vsak dan daljše.
Razkrivamo, koliko je potrebno čakati pri nekaterih proizvajalcih na avtomobil, in kaj avtomobilski proizvajalci svetujejo potencialnim kupcem avtomobilov. Zanimive pa so tudi rešitve koncernov za krajšanje čakalnih dob na avtomobile. Našli smo nekaj prav presenetljivih.
Podjetja, ki se pravočasno prilagodijo kriznim razmerah lahko iz krize pridejo še močnejša kot so bila pred krizo. Tako je tudi pri »vojni za polprevodnike«. V novi številki Reporterja smo izpostavili avtomobilskega proizvajalca, ki se je za zdaj uspešno prilagodil razmeram in ima v primerjavi z največjimi proizvajalci, ki niso potegnili radikalnih potez, veliko manj težav z dobavnimi roki.
Pomanjkanje polprevodnikov je močno prizadelo EU, ki je odvisna od azijskih in ameriških proizvajalcev. EU je sprejela načrt in pripravila milijarde evrov za naložbe v proizvodnjo čipov po evropskih državah. Ena članica unije se je pri priči angažirala. Rezultati so že tu. Opisani v novem Reporterju, kjer smo se vprašali, če je v tej krizi priložnost tudi za Slovenijo?
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24