Minister Boštjančič pravi, da zdravstvena reforma ni toliko vezana na davčno, ker je v zdravstvu dovolj denarja, le organizacija je katastrofalna. Kaj meni o bivšem ministru za zdravje Danijelu Bešiču Loredanu: "Jaz sem se z njim razumel dobro. Nekateri ukrepi, ki jih je izvedel, so se izkazali kot dobri, drugi ne, a po bitki je lahko biti general."
"Če se odločimo za nacionalno letalsko družbo, mora to biti pod striktnimi pogoji. Jaz osebno sicer ne verjamem, da smo mi to sposobni sami narediti, v povezavi s strateškim partnerjem pa bi šlo, ampak s strateškim partnerjem iz panoge, ki ve, kaj dela, ne pa s kvazistrateškim partnerjem, kakršnega si marsikdo v Sloveniji zamišlja.
Pravi partner bo imel jasne zahteve in ne bo dovolil, da se politika vtika v poslovanje letalske družbe. Letalski svet je zelo konkurenčen, za državo, kot je Slovenija, in trg, ki ga zaobjema, je malo zanimanja, ker je majhen, zato ne sanjajmo, da letalske družbe v vrsti čakajo na nas. Če že, moramo mi koga privabiti," pove Boštjančič, ki je nekaj časa vodil našega nacionalnega letalskega prevoznika in mu je zakulisje reševanja Adrie Airways dobro znano. V intervjuju razkrije podrobnosti, ki jih javnost še ne ve.
Pogovarjali smo se še o propadu Vegrada, sanaciji posledic največje naravne nesreče v Sloveniji, o UTD-ju, pa o tem, zakaj Slovenija ni postala druga Švica in še o marsičem.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24