testenine črvi odpoklic Svet24.si

Odpoklic izdelka: Na trgovskih policah so se ...

jasna-kuljaj Svet24.si

Jasna Kuljaj sprejela novo vlogo programske ...

Klemen Žibert Necenzurirano

Objavljamo poročilo o finančni luknji v SD: kaj ...

grims cerkev-kriz mora bit-facebook Reporter.si

Kako Cerkev omogoča predvolilno kampanjo Branka ...

mark cuban pravi mvp pm Ekipa24.si

Provokacija v srbskem jeziku?! Neverjetno, kaj o ...

Pogled, ki pove vse! Odkrito.si

Meghan - ljubosumni izpad? Ženski ukazala, naj se...

ana gros af Ekipa24.si

Navijači kričijo: to je sramota! Zgodovinskih ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Dosje: Trdi pristanek Adrie Airways

Deli na:
Dosje: Trdi pristanek Adrie Airways

Adria Airways je bil finančno gledano sod brez dna, ki brez davkoplačevalskega denarja ni mogel preživeti. - Foto: Bobo

Adria Airways je prvič vzletela davnega leta 1961, zadnja leta letela skozi hudo turbulenco in na koncu septembra letos neslavno strmoglavila v stečaj.

V članku pišemo o tem, koliko dolgov je Adria pustila za seboj, koliko zaposlenih je izgubilo delo in zakaj je Adria morala prodati vsa svoja letala.

Pojasnimo, kaj je bila poglavitna dejavnost Adrie v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja in katerega leta je pripeljala največ potnikov.

Razložimo, kateri pomembni član nekdanje slovenske komunistične elite je vodil Adrio med letoma 1982 in 1993.

Pišemo, zakaj je Adria po razpadu Jugoslavije zašla v težave.

Pišemo tudi, kako je bila Adria finančni sod za davkoplačevalce in koliko desetin milijonov evrov je morala država leta 2011 nameniti za sanacijo Adrie.

Pojasnimo, zakaj Adria ni bila zanimiva za nobenega resnega letalskega prevoznika in za koliko so Adrio leta 2016 prodali nemškemu skladu 4K Invest.

Pišemo, kako poceni je letalske vozovnice Adrie Airways kupoval nekdanji predsednik uprave Maks Tajnikar.  

Prav tako pišemo o najhujši nesreči letala Adria Airways, ko je življenje izgubilo kar 180 potnikov in članov posadke.

VEČ V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24