Reporter
Reporter
Naroči

Dosje: Trdi pristanek Adrie Airways


Adria Airways je prvič vzletela davnega leta 1961, zadnja leta letela skozi hudo turbulenco in na koncu septembra letos neslavno strmoglavila v stečaj.

adria airways letalo bobo.jpg
Bobo
Adria Airways je bil finančno gledano sod brez dna, ki brez davkoplačevalskega denarja ni mogel preživeti.

Aleš Žužek
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

V članku pišemo o tem, koliko dolgov je Adria pustila za seboj, koliko zaposlenih je izgubilo delo in zakaj je Adria morala prodati vsa svoja letala.

Pojasnimo, kaj je bila poglavitna dejavnost Adrie v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja in katerega leta je pripeljala največ potnikov.



Razložimo, kateri pomembni član nekdanje slovenske komunistične elite je vodil Adrio med letoma 1982 in 1993.

Pišemo, zakaj je Adria po razpadu Jugoslavije zašla v težave.

Pišemo tudi, kako je bila Adria finančni sod za davkoplačevalce in koliko desetin milijonov evrov je morala država leta 2011 nameniti za sanacijo Adrie.

Pojasnimo, zakaj Adria ni bila zanimiva za nobenega resnega letalskega prevoznika in za koliko so Adrio leta 2016 prodali nemškemu skladu 4K Invest.

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.



Pišemo, kako poceni je letalske vozovnice Adrie Airways kupoval nekdanji predsednik uprave Maks Tajnikar.  

Prav tako pišemo o najhujši nesreči letala Adria Airways, ko je življenje izgubilo kar 180 potnikov in članov posadke.

VEČ V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24

naslovka-rep40.jpg

Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.