Direktorica televizije Ljerka Bizilj posebej za Reporter brez dlake na jeziku pravi, da očitki generalnega direktorja niso utemeljeni, gre za čistko! Objavljamo njeno izjavo:
Prispevek o Thompsonu, objavljen v oddaji Tednik 15. maja 2017, smo kritično ocenili, avtor oz. urednik Tednika je bil zamenjan, vendar je generalni direktor vztrajal še pri odgovornosti oz. zamenjavi odgovorne urednice.
Z vsemi odgovornimi uredniki TV SLO, s pomočniki direktorice TV SLO in ekipo vodstva TV SLO smo proučili okoliščine dogodka in enotno presodili, da na podlagi pisma generalnega direktorja 5. junija 2017, v katerem na osnovi le enega primera sodi, da bi morala posredovati tudi predlog za zamenjavo odgovorne urednice, to iz nam znanih in posredovanih okoliščin generalnega direktorja ni upravičeno. Takšno ravnanje bi razumeli kot čistko!
Skratka v zvezi z objavo prispevka v Tedniku smo na podlagi ugotovitev direktorice TV SLO, ožjega vodstva TV SLO, Varuhinje gledalčevih pravic, sklepa Programskega sveta in generalnega direktorja – v skladu z Zakonom o RTV in Statutom RTV SLO – ostro ukrepali, urednik Tednika, ki je imel polna pooblastila za urednikovanje oddaje, je zamenjan, odgovorna urednica je bila opozorjena, da okrepi nadzor nad uredniško in novinarsko ekipo in posredovanim programom.
Začenja se tudi široka notranja razprava o krepitvi novinarske odgovornosti, spoštovanja profesionalnih standardov in poklicnih meril novinarske etike.
Očitki generalnega direktorja, ki jih je navedel v dopisu o razrešitvi – razen v primeru Thompson, niso podkrepljeni z nobenimi sklepi. Prav tako je izvajanje kadrovske politike TV SLO del celovite kadrovske politike RTV, nobena zaposlitev, nobena pogodba ne gre in ni šla mimo pravne pisarne oz. generalne direkcije.
TV SLO je na področju stroškov dela (rednega in pogodbenega) v zadnjih dveh letih naredila veliko racionalizacijo, če je ne bi, bi imel RTV v času, ko so se plače zvišale in v maso vključila napredovanja, veliko težav. TV SLO je torej v dobrih dveh letih racionalizirala produkcijske procese, izboljšala program, za kar so jo nagradili tudi gledalci.
V šestih mesecih letos je edina večja televizija na Slovenskem, ki se ji je povečala gledanost v primerjavi z enakim obdobjem lani! TV SLO posluje v načrtovanih finančnih okvirih, prihodek od oglaševanja je v pol leta višji od načrtovanega vsaj za 250.000 evrov, tudi drugi komercialni prihodki so vsaj za toliko višji. Seveda je nenavadno, da smo v takšnih okoliščinah moteč element!!!
VEČ V PONEDELJEK V TISKANI IZDAJI REPORTERJA