zahi hawass Svet24.si

Resnični Indiana Jones

david cameron, kijev Svet24.si

Britanski zunanji minister z izjavo prestopil ...

matjaz kovacic bobo Necenzurirano

Ne Ljubljana. Da je Maribor izgubil banko, so ...

tina gaber robert golob krizarjenje ickoti Reporter.si

Golob ni imel časa razmišljati o naši ...

doncic Ekipa24.si

Luka Dončić po veliki zmagi: 'Počutim se ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

irving-doncic Ekipa24.si

'Moj brat!' Kakšne besede Kyrieja Irvinga o Luki ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

AMZS po nesreči na Vranskem: Odgovorni naj opravijo svoje delo

Deli na:
AMZS po nesreči na Vranskem: Odgovorni naj opravijo svoje delo

Na Avto-moto zvezi Slovenije (AMZS) po tragični nesreči na Vranskem, v kateri sta umrla dva njihova sodelavca, odgovornim za varnost v cestnem prometu sporočajo, naj "opravijo svoje delo". Opozarjajo namreč, da je bil most, kjer je prišlo do nesreče, že večkrat uničen. Na AMZS so v spomin na preminula odprli žalno knjigo

Direktor AMZS Matjaž Logar je danes spomnil, da sta bila 30-letni voznik Miha Baloh in njegova 17-letna sopotnica L. S. v soboto na poti na dogodke v okviru svetovnega dneva prve pomoči. Namenila sta se na Triglavov tek na Brdo, kjer je AMZS skupaj z Rdečim križem Slovenije organiziral aktivnosti v okviru programa Pomagaj prvi. Pred tem pa naj bi se želela ustaviti še v Centru varne vožnje Vransko. Pripeljala sta z avtoceste in nameravala zapeljati na Vransko, a sta pri mostu, kjer je neurje močno izpodkopalo vozišče in uničilo most, zapeljala v strugo potoka, je dejal Logar.

Po besedah inštruktorja varne vožnje Braneta Legana, je imel tudi Baloh izpit za inštruktorja varne vožnje in je bil posebej zagnan za delo z mladimi.

Kot je pojasnil Logar, sta bila v specializiranem avtomobilu, ki ga je AMZS sicer uporabljal za snemanje in analiziranje varnosti cest. Baloh pa je bil po Leganovih besedah posebej specializiran za reševanje iz vozila, ki je prevrnjeno. "Pasovi so bili odvezani, kako sta se reševala, sta odnesla s seboj. Nesreči je botrovalo presenečenje, slaba vidljivost, jutranja ura, in ko v takih okoliščinah vozilo pade v vodo, je dejstvo, da nista imela možnosti, da bi ju kdo lahko rešil," je dejal.

Generalni sekretar AMZS Robert Štaba je danes poudaril, da ne želijo iskati krivca za tragično nesrečo, a dejstvo je, da ni bilo prvič, ko je na nesrečnem mostu prišlo do težav, že prej se je zgodilo, da je voda odnesla del brežine. Cena za neurejanje cestnih razmer je bila tokrat previsoka, meni Štaba, zato v AMZS odgovornim jasno sporočajo, naj opravijo svoje delo.

Vranski župan Franc Sušnik pa je danes sporočil, da je upravljanje in vzdrževanje občinskih cest v občini urejeno s koncesijsko pogodbo, koncesionar pa je Energetika Projekt z Vranskega.

Celjsko podjetje Subra je junija leta 2007 izdelalo projekt za Most čez Bolsko. Sestavni del tega projekta je hidrotehnično poročilo družbe Hidrosvet, ki predvideva regulacijo in prestavitev struge Bolske v dolžini okoli 500 metrov.

"Izgradnja mostu širine 20 metrov, kot ga predlaga poročilo in kot je obdelano v projektu, bi občina Vransko zlahka zmogla in bi bil most že narejen. Prestavitev struge Bolske pa je v pristojnosti države in je finančno prevelik zalogaj za našo občino," je še zapisal Sušnik.

V soboto dopoldan so približno kilometer od kraja nesreče v strugi potoka Bolska našli prazno, hudo poškodovano vozilo in nato okoli 13. ure v strugi potoka na območju Kaple tudi mrtvo 17-letno dekle. V nedeljo pa so v iskalni akciji, približno 50 metrov višje našli še truplo 30-letnega voznika, zagozdeno v vejevju še vedno naraslega potoka Bolska.