Revija Reporter
Magazin

Znani domačini, podjetniki in direktorji podpirajo izgradnjo najvišjega stolpa v Sloveniji

Promo

3. nov. 2020 11:13 Osveženo: 11:16 / 03. 11. 2020

Deli na:

Vizualizacija razglednega stolpa v Rogaški Slatini.

Občina Rogaška Slatina

Razgledni stolp Kristal z višino 106 metrov bo najvišja stavba v državi, nova turistična atrakcija Rogaške Slatine in generator povečanega števila gostov. Obiskovalce bo privabljal s konceptom urbanega razgledišča – ta omogoča obisk vse dni v letu, tudi v slabem vremenu. Slovenija ima številne razgledne stolpe na gričih, namenjene pohodnikom in rekreativcem, ni pa še razvita ponudba urbanih razgledišč, torej razgledišč znotraj mesta, do katerih lahko obiskovalec dostopa brez naprezanja. To bo edini stolp v Sloveniji s kavarno na vrhu ter edini v naši državi, ki bo ponujal interaktivne vsebine, podprte s sodobno digitalno tehnologijo.

Velikega pomena je promocijski učinek, tako zaradi samega projekta kot tudi zaradi sredstev, ki bodo iz naslova poslovanja usmerjena nazaj v turizem - letni presežek prilivov nad odlivi je ocenjen v višini 200.000 evrov. Projekt zato postaja eno glavnih orodij, s pomočjo katerih se gradi turistična prihodnost Rogaške Slatine. Bogata tradicija zdraviliškega kraja ne bo ničesar izgubila, glavni atributi Rogaške Slatine bodo ob podpori novih orodij dosegali večji krog ciljnih skupin.

Izvedbo projekta podpirajo številni občani, lokalna podjetja in znani domačini:

Stanislav Pšeničnik, lastnik in direktor družbe Grand Hotel Sava Rogaška: »Podpiram Strategijo razvoja in trženja turizma v turistični destinaciji Rogaška Slatina za obdobje 2020-2027, katere sestavni del je izgradnja razglednega stolpa Kristal. Samo s smelim ogledom v prihodnost bomo zmogli premagati izzive, ki jih prinašajo spremenjene razmere na trgu.«

Danica Zorin Mijošek, direktorica Kozmetike Afrodita: »Pot do uspeha ni lahka, niti ni samoumevna. Treba bo veliko pozitivne energije, predvsem pa dobrega sodelovanja v smeri celovitega povezovanjem gospodarstva, kulture, zdraviliškega turizma, kulinarike, športa, torej vseh deležnikov občine. Zato si želim, da pri izpeljavi projekta razgledni stolp Kristal vztrajamo, kljub nasprotujočim si mnenjem, saj danes še toliko bolj kot prej potrebujemo projekte z vizijo in pogumom.«

Gregor Narat, vodja Gostišča Jurg: »Malokdo se vpraša, kaj privablja goste v našo občino, sam pa se zavedam, da brez trdega dela ni možno pričakovati rezultatov. Najlažje je biti negativen in nasprotovati vsakemu projektu, sam pa podpiram projekt razgledni stolp Kristal, saj ocenjujem, da bo celotni destinaciji prinesel svež veter in višje prihodke.«

Boštjan Hernavs, vodja restavracije Sonce: »Razgledni stolp Kristal po mojem mnenju predstavlja odskočno desko, ki jo slatinski turizem potrebuje v sedanjih, tudi zaradi korona virusa, spremenjenih razmerah. Vsekakor podpiram.«

Bojan Lugarič, multiinštrumentalist, pevec in vodja ansambla Slovenski zvoki: »Projekt izgradnje razglednega stolpa Kristal in nadhoda Sonce s pripadajočo infrastrukturo popolnoma podpiram. Menim, da bi lahko takšna investicija pritegnila v Rogaško Slatino večje število gostov, na ta način pa neposredno in posredno veliko pripomogla k razvoju turizma, kulturnih dejavnosti in občine same. Nov in inovativen projekt bo v občino zagotovo vnesel veliko svežine, ki bo privabila tudi več domačih gostov, kar bo gotovo vplivalo tudi na povečanje dogodkov s področja kulture.«

Anton Škrabl iz Orglarstva Škrabl: »Predvideni projekt razglednega stolpa Kristal in nadhoda Sonce vidim kot odlično izhodišče za nadaljnja vlaganja v turistično infrastrukturo na sedaj degradiranem območju v sicer izjemno urejenem kraju, ki je pripravi projekta pritegnilo mene, zagotovo pa bo tudi druge investitorje.«

Janko Zupanec, lastnik Turizma Pomona: »Letošnje leto predstavlja za naš turizem poseben izziv, saj je bilo zaradi razglasitve epidemije, od sredine meseca marca do konca maja, v poletni sezoni veliko odpovedi tujih gostov. Glede na to, da smo imeli v preteklem letu le peščico slovenskih gostov, nam je izdaja vavčerjev predstavljala strah ter negotovost pred nadaljnjim poslovanjem, hkrati pa tudi izziv, da vsem slovenskim gostom, ki bodo prišli na naš turizem, namenimo dodatno pozornost. To smo s pridom izkoristili in sezono, ne glede na dano situacijo, zaključujemo uspešno. Med slovenskimi gosti je bilo veliko vprašanj okoli gradnje novega stolpa Kristal – predvsem kdaj se bo začel graditi in kdaj bo dokončan. Prevladalo je tudi skupno mnenje, da bo stolp pritegnil veliko novih in obstoječih gostov, ki bodo prav s tem namenom obiskali Rogaško Slatino.«

Franci Križan, nekdanji direktor trženja v Zdravilišču Rogaška, direktor Slovenske Turistične Organizacije, direkto Kompasa na Dunaju, direktor Turizma v HIT in član uprave Loterije Slovenije: »To, v zadnjem času tako aktualno vprašanje, ali v Rogaški Slatini zgraditi stolp ali ne, bi lahko zvenelo npr. tudi takole: »Ali smo v Rogaški Slatini ZA še večjo prepoznavnost in atraktivnost mesta oz. njegove turistične ponudbe ali NE.«. Takšno vprašanje bi se mi zdelo veliko bolj logično. Verjamem, da ni nikogar, ali pa je zelo malo tistih,  ki bi na to vprašanje odgovorili negativno. Vsi si namreč želimo, da bi naše mesto bilo  nadvse prepoznavno in turistom vabljivo. Vsi si želimo, da bi se mesto razvijalo tudi naprej, saj vendarle sodimo v krog vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji.  Ne samo strokovnjakom za trženje v turizmu, ampak tudi širši javnosti je že dolgo  popolnoma jasno, kako pomembna je prepoznavnost.  Ob ustrezni kakovostni in vsebinski ravni ponudbe je tista, ki pomembno vpliva na izbor in odločitev turistov za obisk določene turistične destinacije. Zato so vložki v prepoznavnost destinacij po svetu enormni. Prepoznavnost v prvi vrsti res temelji na visoki kakovostni ravni storitev, a tudi na izvirnih pristopih na ostalih področjih, kot je atraktivna infrastruktura, arhitektura, odmevne kulturne, zabavne, športne prireditve in tudi na agresivnem oglaševanju. Skratka gre za vse možne aktivnosti in projekte, ki bi  v turistično destinacijo lahko pritegnili nove ciljne skupine gostov. Temu v turističnem marketingu pravimo tudi »produkcija« priložnosti. Priložnosti porajajo pri turistih motive, le-ti pa  neposredno ali posredno vplivajo na njihove odločitve. Prav zato sta nenehno širjenje ponudbe in prepoznavnost tako pomembna za uspešnost vsake turistične destinacije. S trženjskega vidika je torej odgovor na vprašanje stolp DA ali NE zame popolnoma jasen. Stolp bo nedvomno veliko prispeval k prepoznavnosti mesta in celotne turistične destinacije saj je poseben, drugačen od drugih in se ponaša s svojim »naj«, bo najvišji v Sloveniji. Bo torej tudi  razlog, da se bo o Rogaški še več pisalo, govorilo ... Bo nova, dodatna priložnost, dodatni magnet za obisk naše turistične destinacije in posredno tudi vse njene ponudbe. To pa je nedvomno tisto, kar si vsi, ki v Rogaški Slatini in okolici od zdraviliškega turizma in turizma nasploh živijo, nadvse želijo. Še posebej v tem težkem in negotovem času, ko vse turistične destinacije na tem planetu bijejo bitko za preživetje ter za vsakega gosta posebej, tako stacionarnega kot izletniškega in predvsem tudi za tistega  mlajšega, ki je prihodnost prav vsake turistične destinacije. Zato nikakor ni modro postavljati pod vprašaj katerega koli razvojnega projekta, ki pomeni bogatitev in širitev turistične ponudbe, še posebej, če gre za projekt, ki je kot atrakcija lahko močan dodaten motiv za obisk destinacije, kar stolp v Rogaški Slatini nedvomno je.«

Razgledni stolp Kristal bo resnično predstavljal razvoj Rogaške Slatine in njene posebnosti. Privabljal bo obiskovalce iz Slovenije in iz tujine. Ob stolpu bo urejenih 50 novih parkirnih mest in 30 priključkov za javno izposojo koles, kot sestavni del projekta parkirišča P+R. S tem uresničujemo celostno prometno strategijo.

Z izvedbo pričakujemo številne pozitivne učinke v turističnih in drugih gospodarskih dejavnostih, kar je osnova za odpiranje novih delovnih mest.

Skozi izdatnejšo promocijo, urejanje turistične infrastrukture ter razvoj novih produktov in programov bo za obiskovalce Rogaške Slatine ustvarjena višja dodana vrednost, ta na drugi strani prispeva h kakovosti bivanja občanov.

V projektu je dovolj prostora za lokalne ponudnike in druge subjekte, ki smo za nadaljnji razvoj pripravljeni stopiti skupaj. Samo pozitiven pristop do domačega okolja je pristop, ki nagrajuje z uspehom.