V intervjuju med drugim spregovori o tem, kako se je kot umetnica in profesorica soočila s preteklim letom, ki se je zanjo sicer začelo vznemirljivo, s predstavitvijo na umetniškem sejmu Collect 2020, pozneje pa ga je v veliki meri zaznamoval novi koronavirus.
Spominja se tudi svojega otroštva v Rogaški Slatini, kjer je bila, kot pravi, obdana z brbotajočimi mehurčki zdravilne vode, v katerih se je lesketala svetloba, in z dimom od ognja obžganih kalupov, v kateri se je v vročini rojevalo steklo.
Kritično spregovori tudi o tem, kako so v Rogaški Slatini uničili Steklarsko Novo, »mali dragulj«, izobraževalno institucijo s takrat lastno proizvodnjo, ki je omogočala eksperiment in male serije z enimi najboljših mojstrov in kako so Čehi v tem smislu imeli več pameti, vizije in ponosa.
Podrobneje spregovori tudi sami zahtevnosti ustvarjanja v steklu in o svetli prihodnosti, ki jo še vedno ima ta material.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24