Širši slovenski javnosti poznana kot slikarka in avtorica obsežnega slikarskega opusa del Ona v katerem razkriva reminiscence in hkrati intimen odnos arhetipov ženskega lika, se nam tokrat predstavlja s kiparskim delom, skulpturo Jezusa, kot sama pravi »času primerna skulptura«, ki nas opominja na pomen življenja in temelji na interakciji umetnosti, duševnosti in filozofiji ter predstavlja harmonično celoto, zajeto v likovnem in vsebinskem bistvu. Z omenjenim delom nam upira pogled v prostranstvo, v nebo. Zelo obširno in nemalokrat nedoumljivo izhodišče se v tandemu z življenjskimi spremembami umetnice in gonjo po alteraciji načina dela manifestira v likovnem izrazu.
Recenzija del
O njenih delih je umetnostna zgodovinarka in likovna kritičarka Anamarija Stibilj Šajn dejala: »Umetnica v svojih delih tako slikarskih kot tudi kiparskih sledi brezčasni lepoti skozi čas in prostor, skozi družbene poglede in merila. S svojim avtorskim interpretativnim slogom in motivnim naborom predstavlja poklon lepoti, hkrati pa razkriva tudi svoj odnos do umetnosti in do življenja ter do njunih duhovnih vzgibov. V likovno-formalnem smislu se približuje renesančni umetniški kulturi in prisega na nežne poteze, nato pa svoje like obogati z globino plastike ali s svojstvenim barvnim občutjem. Tako dosega močno in samosvojo umetniško identiteto, s katero si prizadeva doseči popolno istovetnost med idejo in podobo. Njena likovna dela predstavljajo presežek tradicije in so donegovana z notranjo slikarsko in človeško občutljivostjo, v likovno življenje pa so priklicana z likovno trdnostjo, metjejsko izpiljenostjo in nenehno emotivno budnostjo«.
Predstavitev
Patricija R. Simonič se je s svetom umetnosti srečevala že v otroštvu, svoje zanimanje za slikarstvo je nadgradila s srednjo šolo umetniške smeri. Nato je študirala ekonomijo na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, kjer je leta 2004 diplomirala iz managementa. Leta 2006 končala specialistični študij za marketinško komuniciranje in dve leti pozneje tudi magistrirala s področja marketinga umetnosti. Patricija Rijavec Simonič se uveljavlja tudi kot svojevrstna raziskovalka na področju postmodernega trženja, tako je v okviru doktorskega študija izdala knjigo o marketingu umetnosti, z naslovom Trženje duše, kjer izhaja iz generiranja številnih abstrakcij koncepta trženja in kapitalistične transformacije umetnosti.