Razlog negodovanj v ansamblu naj bi bil v kostumografiji, saj bo moški del ansambla zgoraj oblečen v črno z dodatkom bleščic, spodaj pa v tutu krilih (za balerine).
Kostumografijo si je zamislila Belinda Radulović v sodelovanju z režiserjem in scenografom opere Rokom Rapplom –Roccom, umetniškim vodjem SNG Opere in balet Ljubljana.
Režiser Rocc nam je v pogovoru dejal, da se mu kostumografija za opero ne zdi nič nenavadnega in da doslej ni prejel nobenih informacij o tem, da bi bil nekdo v ansamblu zaradi tega nejevoljen: »Kostumografijo je zasnovala ena najboljših kostumografinj Belinda Radulović in je likovno izjemno ustrezna vsebini opere.«
Kot je izpostavil režiser Rocc gre za Beethovnovo herojsko pesnitev o svobodi, o tem, da v ječi samopašnega tirana niso zaprti zaporniki zaradi prekrškov, temveč zgolj zaradi drugačnega razmišljanja.
Ob tem je zanimivo, da je režiser v pogovoru dal poudarek na svobodi, medtem ko je v videoposnetku, predstavljenem na spletni strani SNG Opere in balet Ljubljana, uvodoma izpostavil mnenje slavnega dirigenta Bernsteina. Ta je za Beethovnovo opero Fidelio, edino v njegovem izjemnem opusu, dejal, da gre za največjo opero o ljubezni in zvestobi.
Če je torej v ospredju ljubezen in zvestoba glavne junakinje Leonore, ki skupaj z angelom Fidelom najde izgubljenega moža, je res kar težko razumeti zakaj že mora del moškega ansambla nastopati v tutu krilih?