Na improviziranem odru SNG Ljubljana, v tretji kleti, do katerega se morajo gledalci prek službenega vhoda prebiti, deluje nekoliko klavstrofobično in zadušeno. Odrski prostor, vključno s petimi glasbeniki zaseda pol prostora. Ob prenovi Opere je žal umanjkal resnejši in primernejši manjši oder za tovrstne in podobne produkcije. A kljub vsemu navzlic, glavno je, da tovrstne produkcije najdejo streho nad glavo in koproducenta.
Predstava se naslavlja kot kabaretna opera, a resnici na ljubo je to satira oziroma kabaret z opernimi pevci. Pravih opernih prvin nima. Ima nekaj krasnih kabaretnih in satiričnih točk. Pohvalno. Ti dve zvrsti umetnosti (kabaret in satira) sta pri nas deficitarni. In če kod, je pri tem Ivanušič mojster kompozicije. Milan Jesih je v svojem delu Govedina legendarno, ki je postal libreto, na genialno inteligenten ter na zbadljiv način prepesnil Zgodbe o bikcu Ferdinandu ameriškega pisatelja Munroja Leafa. Jesih je v svojih literarnih kreacijah ter lingvističnih domislicah močan in odličen kot vedno, kar daje predstavi dodatno vrednost.