Screenshot_2 Svet24.si

Umrl je Božidar Lapaine, hrvaški oblikovalec ...

fantka Svet24.si

Drobna zadovoljstva vodijo v prostor neskončnih ...

1663812312-036mv Necenzurirano

Kakšna stavka? Največja zasebna klinika podira ...

kucan drnovsek bobo Reporter.si

Kučanova huda napaka: Drnovška je imel za ...

kozelj ronaldo Ekipa24.si

250 evrov kazni za Janeza, kar pa ne bo šlo iz ...

skrito-v-raju Njena.si

Edvard Steiner: srčen človek ali velik ...

ronaldo sesko lv Ekipa24.si

Srbi zaradi Slovenije že trepetajo pred evropskim...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Na koga se zanašate za reševanje IT-težav?

Deli na:
Na koga se zanašate za reševanje IT-težav?

V času, ko vedno večji del naših poslovnih življenj poteka digitalno, je nujno, da podjetja poskrbijo tudi za svoj IT. V večjih podjetjih se z IT-izzivi ukvarjajo notranji sodelavci, medtem ko se številna mala in srednja podjetja odločijo prepustiti jih zunanjim sodelavcem. V tem primeru je pomembno naslednje vprašanje: ali storitev preplačujete?

Se bolj splača plačevanje na uro ali mesečna naročnina?

Če v spletni iskalnik vpišete ključne besede »cenik IT-podpora«, boste našli nekaj zadetkov, ki hitro razkrijejo, kolikšna je cena IT-storitev. Nekateri ponudniki svoje storitve zaračunavajo glede na opravljeno delo, torej po urah, drugi pa ponujajo mesečne naročnine.

Ena sama ura tehnične podpore stane od 55 do 70 evrov, zajema pa le najosnovnejšo storitev. Zahtevnejša ko je težava, dražja je tudi ura strokovnjaka. Če imate kot podjetnik več zaposlenih ali pa se redno srečujete s tehničnimi težavami z računalnikom, je morda boljša odločitev mesečna naročnina, v katero je običajno vključenih več posegov, omejeni pa so s časom, ki vam ga lahko namenijo na mesečni ravni. Mesečne naročnine po hitri domači raziskavi znašajo od 100 evrov naprej.

Je bolje, da svoje IT-težave rešujete sami?

Ta »rešitev« je še najmanj učinkovita. Morda se vam bo res zdelo, da ste si prihranili stroške, a ti se skrivajo v času, ki ga vi ali vaši zaposleni izgubijo za odpravljanje tehničnih težav, medtem ko delo stoji. S podobnim problemom se včasih srečajo tudi podjetja, ki sicer imajo zaposlenega IT-strokovnjaka, a ko ta odide na dopust, tehničnih težav kar naenkrat ne more oz. ne zna rešiti nihče.

Samo 60 evrov na leto za IT-podporo

Daleč najugodnejša rešitev je storitev IT-podpora, ki jo ponuja Telekom Slovenije. Na voljo je že od 5 evrov* na mesec, kar bo letno naneslo okroglih 60 evrov. IT-podpora omogoča:

•    takojšnjo pomoč pri težavah z računalnikom,
•    pomoč pri težavah z napravami, ki so priklopljene na računalnik,
•    redno posodabljanje programov,
•    napredne varnostne rešitve,
•    ponastavljanje gesel,
•    pomoč vse dni v letu,
•    tehnično podporo v pisarni, pri delu od doma ali na oddaljeni lokaciji.

Da boste svoj čas lahko namenili le tistemu, kar počnete najbolje, naročite storitev IT-podpora in prepustite izzive, ki vam jemljejo dragoceni čas, strokovnjakom, ki so vam na voljo vse dni v letu.

Za dodatne informacije pokličite 080 70 70, pišite na poslovni@telekom.si ali obiščite prodajno mesto Telekoma Slovenije ali telekom.si/podjetniki.

*Cena velja za osnovni paket storitve Upravljano delovno mesto (IT-podpora) za 1 računalnik. Cena je v EUR brez DDV, zaokrožena na dve decimalki. Za več informacij o prodajni ponudbi obiščite www.telekom.si, prodajno mesto Telekoma Slovenije ali pokličite 080 70 70 oz. pišite na poslovni@telekom.si. Telekom Slovenije, d. d., Ljubljana