Čeprav trenutno živi na Švedskem, kjer si je življenje ustvarila s fantom, znanim švedskim glasbenikom Jonahom Nilssonom, jo letos lahko ponovno nekoliko pogosteje videvamo v Sloveniji. Hvaležna ji je, da ji je dala priložnost, da je sploh lahko začela glasbeno kariero, kot pravi, bo tudi zato, ne le zaradi dejstva, da je tukaj njen dom, vedno čutila posebno povezanost s Slovenijo.
Zadnje čase vas v Sloveniji pogosteje videvamo, tudi na koncertnih odrih. Kakšni so občutki, odkar ste nekoliko bolj v stiku s slovensko publiko?
Pravijo, da se ti po petih letih zbudi domotožje, to kar drži. Odločila sem se, da bom letos poskušala združiti sever in jug in biti malo več doma in bolj prisotna tudi na odrih. Do zdaj sem bila večino časa v šoli oziroma v studiu, kjer sem tudi pisala v glavnem za druge. Priznati moram, da mi je malo manjkal ta živi stik s publiko v domačem okolju.
V tiskani izdaji in v Trafiki24 Maja Keuc pove, kaj ji je v glasbeni srenji začelo delovati nekoliko snobovsko; prizna, da se je kdaj počutila neprijetno, ko jo je kdo najprej premeril s pogledom, preden jo je sploh slišal peti; o občutku, da se je znašla v zelo oportunističnem svetu; svari, da za 20-letnike tuje okolje ni vselej najbolj prijazno; razkrije svoje izkušnje iz Azije, kjer industrijsko producirajo glasbene zvezde.