Zakaj je POP TV največje zlo na medijskem trgu
Slovenija ima popolnoma deformiran in nerazvit oglaševalski trg, ki gre, vsaj tako se zdi, v popolnoma drugo smer kot razviti zahodni trgi ter v zadnjih letih hitro razvijajoča se oglaševalska trga v Braziliji in na Kitajskem.
Pred dvema letoma so pri nizozemskem združenju izdajateljev medijev (NDP Nieuwsmedia) raziskovalni agenciji GfK Research naročili, naj za deset oglaševalskih kampanj (med drugim za Ikeo, Vodafone in H & M) ugotovi indeks ROI (Return On Investment). Presenečenje je bilo popolno. Indeks, ki meri razmerje med vloženim denarjem in zaslužkom, je pokazal, da je bila donosnost oglaševalske kampanje v tiskanih medijih (časopisih in revijah) dvakrat večja kot na televiziji.
V tiskani izdaji in v Trafiki za tablične računalnike več o čudnih razmerjih v slovenskem oglaševanju; o padanju deleža oglaševanja v tisku; kako lahko v takem okolju preživijo tiskani mediji; zakaj gre vse na POP TV; o učinku digitalizacije na tisk.