Reporter
Reporter
Naroči

Joj, joj, joj - Delo kupujejo Slovaki iz TV JOJ?!


Neuradno smo izvedeli, da ima Delo dokaj resnega snubca. Največji slovenski dnevnik naj bi po naših zanesljivih informacijah močno zanimal slovaško televizijsko postajo TV Joj. Naši viri govorijo o tem, da naj bi bila snubitev (končno) le resna in da naj bi tokrat obstajale realne možnosti, da bi bil posel izpeljan.

tv_joj.jpg

Andrej Černic
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Še več… snubec naj bi se danes tudi prvič uradno »predstavil« v Črni vdovi, velikem črnem nebotičniku na Dunajski, kjer je Delo doma. Skratka, spoznaval naj bi »nevestin dom«. Danes naj bi bil med drugim na dnevnem redu tudi ogled hiše s slikanjem in snemanjem posameznih prostorov in vsem, kar spada zraven. Zato naj bi bilo v Delovih prostorih danes zjutraj tudi nekoliko bolj svečano ozračje. O zaključku posla je najbrž še preuranjeno govoriti, čeprav bi po mnenju naših virov zadeva lahko stekla. Kaj več nam sicer zaenkrat še ni uspelo izvedeti. Niti glede obsega nakupa, v katerega naj bi se želel spustiti Joj TV, niti o tem, ali bi ga bo zanimalo Delo v celoti (torej Delo in Slovenske novice s prilogami) ali samo del edicij. O tem bomo še poizvedovali.

Lahko pa nekoliko več povemo o medijskem podjetju, ki kaže zanimanje za Delo. TV Joj je slovaška televizija, ki je nastala leta 2002. Ustanovil jo je Vladimir Železny, nekdanji urednik češke TV Nove. Železny, ki ga tamkajšnji mediji na spletu primerjajo s televizijskimi tajkuni Silviom Berlusconijem in Rupertom Murdochom, se je hotel maščevati nekdanjim delodajalcem, lastnikom TV Nove, družbi CME, ki je lastnik tudi Pop TV in Kanala A pri nas. Z Joj TV je želel na Slovaškem prevzeti vodilno vlogo in tako spodnesti konkurenčno TV Markizo, ki spada v imperij CME. Poskus mu ni uspel. Po obdobju krize je TV Joj leta 2004 najprej prevzelo podjetje Grafobal (Ivan Kmotrik): takrat je vidljivost televizijskega programa poskočila za dobrih 15 odstotkov in dosegla 80 odstotkov državnega ozemlja. Nov preskok je televizijska postaja zabeležila leta 2007: nov lastnik je takrat postal finančni holding J&T, TV Joj pa je postala del J&T Media enterprises, katere lastnik je Peter Korbačka (na fotografiji), ki velja za enega najbogatejših Slovakov. V zadnjih letih (podatki se sicer nanašajo na leto 2012) se je gledanost TV Joj močno dvignila in to prav na račun TV Markize.

Današnji lastnik TV Joj je torej sklad J&T, ki je bil ustanovljen na Slovaškem leta 1993. Večji del poslov opravlja na področju finančnih trgov in bančništva. Iz rodne Slovaške se je razširil tudi na bližnjo Češko. Gre za enega od večjih investicijskih skladov na Slovaškem, ki je v preteklih letih zaposloval nekaj več kot 1000 ljudi in imel prihodke v približni vrednosti 80 milijonov evrov. J&T je prisoten tudi v energetskem in nepremičninskem sektorju, v turizmu in v zabavni industriji (med drugim je tudi lastnik nogometnega kluba Sparta Praga). Sklad je za potrebe medijskega trga ustanovil hčerinsko firmo J&T media enterprises.

Ključne besede
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.