Goran Papović, predsednik srbske organizacije potrošnikov, opozarja, da bo na policah vse manj srbskih izdelkov, Ivica Tororović, lastnikn Agrokorja pa bo imel še večji nadzor nad srbskim gospodarstvom. Agrokor bo namreč v Srbiji dobil 126 trgovin Mercatorja S in Rode (blagovna znamka Mercatorja za srbsko tržišče), še s 165 prodajalnami Idee pa bo imel skupno v lasti kar 291 trgovin.
Dijana Marković Bajalović, nekdaj predsednica komisije za zaščito konkurence, pa je že pozvala pristojne, da morajo preiskati, ali bo imel Agrokor s prevzemom slovenskega trgovca monopolni oziroma prevladujoč položaj na srbskem tržišču. »Obstaja nevarnost, da bo nov konzorcij zaprl tržišče za druge izdelke in podpiral le svoje trgovske znamke,« je menila.
Srbski strokovnjaki opozarjajo, da bosta zdaj v Srbiji samo dva velika trgovca – veriga Delhaize, ki ima v lasti Maksi in Tempo, ter Agrokorjeva veriga z Mercatorjem. »Če pa sta samo dva, potem je povsem mogoče, da bosta spremljala eden drugega in da se ne bosta šla cenovne vojne,« navaja Kurir strokovnjake.
Sicer srbski mediji navajajo, da nakup Mercatorja še ni končan.