sekolar, mizna krožna žaga Svet24.si

Zaradi nove omrežnine gospodarstvo na okope, ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

1715949373-dsc06037-1715949336712 Necenzurirano

"Ne morem izključiti, da so na uradu vzporedno ...

nkbm_bobo Reporter.si

Poraz NKBM: z diletantsko tožbo hotela ...

aretacija Ekipa24.si

Vklenjen v lisice! Policija po prometni nesreči ...

poroka-na-prvi-pogled Njena.si

Sta Olga in Bogdan res še vedno par?

tacen kajak Ekipa24.si

Sava zalila del tribun v Tacnu! Močno deževje ni...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Svet

Ni šala: kapitan Coste Concordie predaval o »najboljših praksah reševanja v sili«

Deli na:
Ni šala: kapitan Coste Concordie predaval o »najboljših praksah reševanja v sili«

Foto: Reuters

Kapitan razvpite italijanske križarke Costa Concordia, Francesco Schettino, ki je pred skoraj dvema letoma in pol doživela brodolom ob italijanskem otoku Giglio, je znova sprožil jezo javnosti. Na rimski univerzi je namreč predaval o najboljših praksah za reševanje v sili, so včeraj poročale tuje tiskovne agencije.

Schettina, imenovanega tudi "strahopetni kapitan", saj je domnevno zapustil ladjo še preden so bili vsi potniki na varnem, je k predavanju na seminar kriminologije povabil profesor na univerzi La Sapienza v Rimu. K predavanju je Schettina povabil kljub njegovemu sojenju za smrt 32 ljudi, ki so umrli v brodolomu.

Italijanska ministrica za izobraževanje Stefania Giannini je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP dejala, da je novica "neprijetna", medtem ko se je dekan univerze od dogodka distanciral, rekoč, da o tem ni bil obveščen, kar je ocenil za "neprimerno izbiro".

"Poklicali so me, ker sem strokovnjak. Moral sem predavati o soočanju s paniko," je Schettino dejal za časnik La Nazione daily. Dodal je, da je na predavanju uporabil 3D model ladje Costa Concordia z namenom demonstrirati, kako se izvaja evakuacija. "Vem, kaj je treba storiti v tovrstnih situacijah," je dejal.

Schettino je sicer obtožen, da ni odredil pravočasne evakuacije, dokler se ni ladja že začela prevračati, kljub temu, da je vedel, da se potaplja zaradi trčenja ob skale.

Po mnenju tožilstva je odlašanje z odločitvijo o evakuaciji botrovalo temu, da rešilnih čolnov z ene strani ladje ni bilo mogoče več splaviti, kar je panične ljudi pripravilo do skoka v ledeno mrzlo morje.

Schettinu grozi do 20 let zapora zaradi uboja, brodoloma in zapustitve ladje.