Revija Reporter
Svet

Investitorji kupce stanovanj vabijo z brezplačnimi piščanci

STA

14. okt. 2014 9:02 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017

Deli na:

Trg nepremičnin na Kitajskem se v zadnjem času močno ohlaja, zaradi česar so se tamkajšnji investitorji za privabljanje potencialnih kupcev stanovanj zatekli k dokaj inovativnim marketinškim trikom. Investitor v mestu Nanning je na primer minuli teden stranke vabil z obljubo o 1000 živih piščancih, in sicer pod sloganom "Če jih ulovite, so vaši."

Vabilo je očitno odmevalo, saj se je na otvoritvi novega nepremičninskega projekta v tem relativno revnem mestu na jugu države pojavilo več kot 1000 ljudi. In ko je investitor izpustil piščance, je na prizorišču prišlo do pravega pokola. Po 15 minutah so od promocije ostali le kupi perja in nekaj izgubljenih čevljev, je poročanje lokalnih medijev v ponedeljkovi izdaji povzel britanski Financial Times.

Podobno nenavadne marketinške poteze v tem času - september in oktober sta običajno najbolj cvetoča meseca za nepremičninarje - vlečejo tudi drugi kitajski investitorji.

V provinci Sečuan je na tako investitor najel skupino dolgonogih manekenk, ki so morale v kratkih krilcih pred stanovanjskim projektom nositi transparente z napisi, kot je "Kupite naša stanovanja v korist naroda in ljudstva". Investitor v mestu Xuchang v osrednji Kitajski pa je v podobni potezi več deset manekenk oblekel v oblačila nekdanjih cesarskih konkubin.

Medtem eden največjih investitorjev na Kitajskem, China Poly Real Estate, za nakup stanovanj ponuja popuste, skladne z izgubljeno telesno težo kupcev v določenem časovnem obdobju, navaja FT.