Tako je ameriško podjetje namreč zapisalo v poročilu ameriški Komisiji za vrednostne papirje in borzo (SEC), poroča nemška tiskovna agencija dpa.
"Pričakujemo, da bodo uporabniki naše oglase in storitve v prihodnosti uporabljali na vse širši paleti naprav," so zapisali pri Googlu. Ob tem so omenili "hladilnike, armaturne plošče v avtomobilih, termostate, očala in zapestne ure, če naštejemo samo nekaj možnosti".
Google je že storil korake v to smer, in sicer v obliki zavezništva Open Automotive Alliance z avtomobilskimi proizvajalci, kot sta Audi in General Motors, ter z nakupom izdelovalca pametnih termostatov Nest Labs januarja letos.
Google bi oglaševal tudi v hladilnikih
24. maj. 2014 11:50 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
Ameriški tehnološki velikan Google, ki večino prihodkov ustvari s prodajo spletnih oglasov, namerava svoje oglase pripeljati na čim večje število naprav - med drugim v avtomobile, očala, ročne ure in celo hladilnike, je razvidno iz uradnih dokumentov.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke