sekolar, mizna krožna žaga Svet24.si

Zaradi nove omrežnine gospodarstvo na okope, ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

robert fico Necenzurirano

Slovaški atentat in Slovenija: nasilje se vedno ...

jure bracko evita hanzic zvezdana lubej mediaspeed Reporter.si

Pravnomočno poražena NKBM: šlo je za tipično ...

kidd doncic 23 pm Ekipa24.si

Hahaha!!! Po spotakljivih vzdihih Luka Dončić ...

Afera ogroža von der Leyenovo politično prihodnost, saj poteka v obdobju pred evropskimi volitvami, Odkrito.si

Ursula von der Leyen in primer Pfizergate

matej mohoric 24 mm Ekipa24.si

Matej Mohorič o nedolžni ureznini, ki mu je niso...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Svet

Ameriški regulatorji za razlikovanje med spletnimi oglasi in članki

Deli na:
Ameriški regulatorji za razlikovanje med spletnimi oglasi in članki

Foto: Reuters

Ameriški regulatorji so objavili smernice, ki jih morajo upoštevati spletni oglaševalci pri zasnovi svojih oglasov. V zadnjem času namreč vse več oglaševalcev svoje oglase "zapakira" v obliko člankov oziroma novic, oblasti pa skušajo zagotoviti, da bodo uporabniki lahko ločili med enim in drugim.

Ameriška zvezna komisija za trgovino je v smernicah pozvala oglaševalce, naj jasno razlikujejo oglase od nepristranskih člankov, je poročala francoska tiskovna agencija AFP. "Ljudje, ki brskajo po spletu, uporabljajo družbena omrežja ali gledajo videoposnetke, imajo pravico vedeti, ali gledajo uredniško obdelano vsebino ali oglas," je poudarila direktorica urada za zaščito potrošnikov v komisiji Jessica Rich.

Komisija poudarja, da morajo oglasi jasno izpostaviti, da gre za plačana marketinška sporočila. S tem bodo namreč ljudem zagotovili vpogled v to, kako naj ocenijo informacije.

Številni spletni velikani, kot sta Google in Yahoo, pa tudi novičarski portali oglase zapakirajo v obliko sporočila. Takšni oglasi naj bi se bolje umestili na spletne strani, imajo pa tudi večjo možnost, da se jim obiskovalci spletnih strani posvetijo.

Komisija za trgovino ta način oglaševanja, v angleščini imenovan native advertising, opredeljuje kot vsebino, ki je podobna novicam, člankom, ocenam proizvodov, zabavnim vsebinam ali drugim podobnim materialom, ki obdajajo oglas. Oglasi so zavajajoči, če dajejo vtis, da so nepristranski ali neodvisni.

Pojasnilo, da je neka spletna vsebina oglas, mora biti prikazano blizu osrednje točke oglasa, kjer ga bodo uporabniki najverjetneje zaznali, navajajo smernice. Prav tako mora biti pojasnilo podano v velikosti in barvah, ki izstopajo in so v močnem kontrastu z ozadjem. Komisija predlaga oznake, kot so "plačani oglas" ali "sponzorirana oglasna vsebina".