Ameriška zvezna komisija za trgovino je v smernicah pozvala oglaševalce, naj jasno razlikujejo oglase od nepristranskih člankov, je poročala francoska tiskovna agencija AFP. "Ljudje, ki brskajo po spletu, uporabljajo družbena omrežja ali gledajo videoposnetke, imajo pravico vedeti, ali gledajo uredniško obdelano vsebino ali oglas," je poudarila direktorica urada za zaščito potrošnikov v komisiji Jessica Rich.
Komisija poudarja, da morajo oglasi jasno izpostaviti, da gre za plačana marketinška sporočila. S tem bodo namreč ljudem zagotovili vpogled v to, kako naj ocenijo informacije.
Številni spletni velikani, kot sta Google in Yahoo, pa tudi novičarski portali oglase zapakirajo v obliko sporočila. Takšni oglasi naj bi se bolje umestili na spletne strani, imajo pa tudi večjo možnost, da se jim obiskovalci spletnih strani posvetijo.
Komisija za trgovino ta način oglaševanja, v angleščini imenovan native advertising, opredeljuje kot vsebino, ki je podobna novicam, člankom, ocenam proizvodov, zabavnim vsebinam ali drugim podobnim materialom, ki obdajajo oglas. Oglasi so zavajajoči, če dajejo vtis, da so nepristranski ali neodvisni.
Pojasnilo, da je neka spletna vsebina oglas, mora biti prikazano blizu osrednje točke oglasa, kjer ga bodo uporabniki najverjetneje zaznali, navajajo smernice. Prav tako mora biti pojasnilo podano v velikosti in barvah, ki izstopajo in so v močnem kontrastu z ozadjem. Komisija predlaga oznake, kot so "plačani oglas" ali "sponzorirana oglasna vsebina".