Kar 71 odstotkov vprašanih, ki so sodelovali v anketi, je dejalo, da nimajo "veliko" znanja o vinu.
Raziskavo je podjetje Viavoice izvedlo konec maja, njeni izsledki pa so bili objavljeni v reviji Terre de Vins.
Kot navaja raziskava, ima sicer na dojemanje vina vpliv družbeni razred. Kar 43 odstotkov belih ovratnikov oz. uradnikov se ima za poznavalce rujne kapljice, medtem ko je takih med modrimi ovratniki oz. fizičnimi delavci le 16 odstotkov.
Po navedbah Viavoicea to kaže na "zelo elitističen" pristop do vina v Franciji, obenem pa morebiti nakazuje tudi pritiske na družinske proračune.
Francozi naj bi le malo vedeli o vinu
4. sep. 2014 7:56 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
![](http://cdn.kme.si/public/images-cache/100x100/2014/12/11/c9a7a3086d26d92f0fc18a791c071682/581b335e2951f/c9a7a3086d26d92f0fc18a791c071682.jpeg)
![](http://cdn.kme.si/public/images-cache/768xX/2014/12/11/c9a7a3086d26d92f0fc18a791c071682/581b335e2951f/c9a7a3086d26d92f0fc18a791c071682.jpeg)
Več kot dve tretjini Francozov meni, da se na vino ne spoznajo kaj prida, razkriva raziskava, objavljena v francoski reviji za vina. Vino sicer velja za nacionalno francosko pijačo, Francijo pa številni dojemajo kot njegovo najpomembnejšo proizvajalko, poroča britanski BBC.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke