Podjetje je e-poštno storitev uvedlo leta 2010, a z njo ni prepričalo večine od več kot 1,2 milijarde uporabnikov družbenega omrežja, da bi opustili svoje obstoječe e-poštne račune in začeli uporabljati Facebookovo e-pošto.
Facebook zato zdaj obvešča uporabnike, ki uporabljajo e-poštne naslove @facebook.com, o spremembi storitve. Ko jim bo nekdo poslal sporočilo na naslov @facebook.com, se sporočilo ne bo več samodejno posredovalo v predal za sporočila na Facebooku, temveč v njihov primarni e-poštni predal. Uporabniki sicer imajo možnost izklopiti to prepošiljanje.
Do te novice prihaja le nekaj dni za tistim, ko je Facebook najavil 19 milijard dolarjev vreden nakup družbenega omrežja Whatsapp. Slednje ima več kot 450 milijonov uporabnikov, priljubljeno pa je zlati med mladimi uporabniki pametnih mobilnikov za pošiljanje besedil, fotografij, video in tonskih posnetkov.
Facebook obupal nad svojo e-poštno storitvijo
25. feb. 2014 9:13 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
Ameriški spletni velikan Facebook je obupal nad svojo e-poštno storitvijo. Večina uporabnikov največjega spletnega družbenega omrežja na svetu namreč ni uporabljala e-poštnih naslovov, ki jim jih je ponudil Facebook, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke