Rezultati ankete kažejo rekordno nizke vrednosti zaupanja tako pri televizijskemu kot internetnemu in časopisnemu mediju.
Medtem ko je leta 1979 časopisnim novicam zaupalo rekordnih 51 odstotkov, je njihovo zaupanje v anketi, ki so jo izvedli v začetku junija, padlo na le 22 odstotkov.
Televizijskim novicam zaupa še manj ljudi, in sicer 19 odstotkov vprašanih, medtem ko jim je leta 1993 zaupalo prav tako rekordnih 46 odstotkov.
Še za dodatno odstotno točko slabše (18 odstotkov) je zaupanje Američanov v novice na internetu, ki je tako padlo z 21 odstotkov leta 1999, ko je Gallup prvič in edinkrat doslej meril zaupanje v novice na svetovnem spletu.
Anketa je pokazala tudi, da liberalci zaupajo časopisnim medijem bolj kot konservativci, slednji pa so bolj naklonjeni televizijskemu poročanju.
Kot je zapisal Andrew Dugan z agencije Gallup se je področje novičarskih medijev radikalno spremenilo, od takrat, ko je Gallup pred več desetletji začel meriti zaupanje javnosti v časopisne ali televizijske medije.
Kako bi si lahko mediji povrnili zaupanje javnosti ni jasno, še posebno ker se uredniški standardi spreminjajo in večina medijev nima več vpliva, ki ga je imela nekoč, dodajo v Gallupu..
Raziskava, ki je zajela vseh 17 ameriških javnih institucij, je pokazala tudi, da največje zaupanje uživa vojska (74 odstotkov), zaupanje v vse druge institucije pa je dramatično padlo; zaupanje v ameriškega predsednika je tako padlo na 29 odstotkov, v javno šolstvo pa na 26 odstotkov.
Vseeno Američani še vedno bolj zaupajo medijem kot svojemu kongresu, saj je zaupanje vanj izrazilo le rekordno nizkih sedem odstotkov vprašanih.
Gallup je telefonsko raziskavo izvedel med 1027 posamezniki.
Američani vse manj zaupajo medijem
21. jun. 2014 5:00 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
Vedno več Američanov ne zaupa več novičarskim medijem, pa naj gre za časopise, televizijo ali internet, je pokazala nedavno predstavljena anketa ameriške agencije Gallup.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke