ZNP: Vlada naj spodbuja nove medijske projekte, ne pa zvišuje davke
14. maj. 2013 14:06 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Združenje novinarjev in publicistov (ZNP) nasprotuje načrtovanemu dvigu davka na dodano vrednost (DDV), ki bo prizadel tudi tiskane medije. Dvig splošne stopnje DDV bo še dodatno zmanjšal oglaševalske prihodke, zmanjšala se bo tudi kupna moč prebivalstva, kar pomeni še manj prodanih izvodov, istočasno pa tudi manj obveščenosti. Namesto višjih davkov bi morala vlada z nižjimi obdavčitvami spodbujati nove projekte, tudi časopisne.
Objavljamo izjavo ZNP:
ZNP nasprotuje povišanju DDV
Združenje novinarjev in publicistov nasprotuje povišanju davka na dodano vrednost (DDV), saj bo ta prizadel tudi tiskane medije.
Vlada namerava namreč s 1. julijem zvišati splošno stopnjo DDV za dve odstotni točki na 22 odstotkov, znižano pa za eno odstotno točko na 9,5 odstotka.
Dvig znižane stopnje DDV bo po oceni ZNP še dodatno obremenil izdajatelje časopisov in revij, zlasti tiste, ki zaradi gospodarsko-finančne krize in splošnega trenda upadanja tiskanih naklad že zdaj komajda izhajajo. Dvig splošne stopnje DDV pa bo dodatno zmanjšal oglaševalske prihodke, ki se zaradi krize že tako ali tako že nekaj časa znižujejo. Zaradi dviga DDV se bo zmanjšala tudi kupna moč prebivalstva, kar pomeni še manj prodanih izvodov, istočasno pa tudi manj obveščenosti.
Združenje novinarjev in publicistov tudi meni, da bi morala vlada z nižjimi obdavčitvami spodbujati nove projekte, tudi časopisne. V interesu slovenske javnosti namreč je, da je o javnih zadevah obveščena čim bolje in iz različnih zornih kotov.
Upravni odbor ZNP
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke