Namesto, da bi medije kupovali lastniki, ki se spoznajo na medijski trg in želijo dodatno razvijati medijske vsebine, medije očitno prevzemajo lastniki, ki jim je omenjeno postranska stvar. Njihova pričakovanja so raje usmerjena v to, da skušajo preko medijev doseči druge cilje, jih finančno izčrpavati in iz njih kovati zgolj dobiček.
Takšna politika kadrovsko slabi medije, posledično pa zmanjšuje njihovo kakovost in iz novinarjev dela povsem podrejene delavce. Lastniki medijev odpuščajo uveljavljene in izkušene novinarje, ki so zanje predragi, namesto njih pa najemajo samostojne novinarje (slednje po naših podatkih velja tudi za odpuščanja na Delu). Ob tem pogosto prihaja do kršenja delovne zakonodaje, saj novinarje odpuščajo iz navidezno poslovnih razlogov, istočasno pa nazaj preko obvoda zaposlujejo nove novinarje, kar je v nasprotju z zakonodajo. Mediji novinarje odpuščajo postopoma, da jim ni treba pripravljati programov odpuščanj presežnih delavcev. Zakon o delovnih razmerjih namreč od delodajalca zahteva, da v primeru večjih odpuščanj pripravi program razreševanja presežnih delavcev.
Združenje novinarjev in publicistov (ZNP) zato lastnike medijev poziva, naj pri poslovanju spoštuje delovno zakonodajo, pravice novinarjev in naj delajo v korist medijske svobode.
Res je sicer, da so zdajšnje stanje v največjih medijih delno krivi tudi sami novinarji, ki so v preteklih letih množično prodajali svoje lastniške deleže v medijih, vendar pa slednje ne opravičuje spornih ravnanj zdajšnjih lastnikov.