V EU hitra rast uporabe spleta za nakupe, Slovenija zaostaja za povprečjem
15. okt. 2013 10:43 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017


V državah Evropske unije (EU) je v zadnjih dvanajstih mesecih 75 odstotkov uporabnikov, starih med 16 in 74 let, uporabljalo svetovni splet. Od teh je 59 odstotkov splet uporabljalo tudi za nakupe, poroča spletna stran Eurostata. Slovenija je z s 49 odstotki pod povprečjem EU.
Kot poroča Eurostat, je največ kupcev prek spleta v Veliki Britaniji (82 odstotkov med tistimi, ki uporabljajo splet), na Danskem in Švedskem (obe državi po 79 odstotkov), v Nemčiji (77 odstotkov), Luksemburgu (73 odstotkov) in na Finskem (72 odstotkov), najmanj pa v Romuniji (11 odstotkov) ter v Estoniji in Italiji (obe državi po 29 odstotkov).
Evropejci prek spleta največ kupujejo oblačila in športne pripomočke. Kupcev, ki so v zadnjih dvanajstih mesecih kupili oblačila ali športni pripomoček je največ v Veliki Britaniji (51 odstotkov) in Nemčiji (49 odstotkov). Švedski spletni kupci imajo največji delež pri rezervacijah potovanj in počitnic (60 odstotkov), sledijo pa Danci (56 odstotkov). Knjige in časopise največ prek spleta kupujejo v Luksemburgu (47 odstotkov) in Nemčiji (41 odstotkov), hrano pa v Veliki Britaniji (21 odstotkov).
V Sloveniji je po poročanju Eurostata spletnih kupcev oblačil in športnih pripomočkov 22 odstotkov, knjig in časopisov 13 odstotkov, hrane devet odstotkov, tistih, ki prek spleta rezervirajo potovanja ali počitnice pa 20 odstotkov. Povsod (z izjemo nakupov hrane) je Slovenija pod povprečjem EU.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke