Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Urednik Techcruncha: Slovenski startupi so preveč sramežljivi


Slovenska zagonska podjetja se morajo zavedati, da so del globalne tehnološke scene in da jim dejansko lahko uspe na svetovni ravni, meni urednik ameriškega tehnološkega portala Techcrunch John Biggs. "Ozreti se morajo v svet, ugotoviti, kdo jim lahko pomaga in biti malo manj sramežljivi."

startup_14.07.13.jpg
Bobo

STA
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Biggs, se je prejšnji teden v sklopu turneje po Balkanu udeležil dogodka v Ljubljani, na katerem so izbral dve slovenski startup podjetji, ki se bosta predstavila na podjetniških konferenci Techcrunch Disrupt Europe.

Kot je povedal za STA, se je startup scena v jugovzhodni Evropi v zadnjih letih precej razvila in postala bolj resna in primerljiva z ameriško.



"Startup podjetja postajajo vse bolj globalizirana. Ne pravim sicer, da gre za novo Silicijevo dolino, vendar pa dobro razumejo, kako poteka posel in da uspeh zahteva precej truda."

Biggs se ne strinja, da gre pri startup podjetjih za modno muho. "Še vedno ni ravno veliko podjetij, ki bi bila uspešna. Je pa res, da postaja tehnološko podjetniško vse bolj sprejemljivo. Pred je bila edina možnost, da si do smrti delal v istem podjetju. Ta mentaliteta se je v zadnjih letih spremenila."

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.



In nasvet za slovenska startup podjetja? "Ne obremenjujte se s tem, da ste slovensko podjetje. Globalizacija na trgu je to spremenila. Kljub temu, da ste iz majhnega mesta, lahko zgradite izjemno uspešno zgodbo. Tudi če ste v resnici pes na internetu tega ne bo nihče vedel."

Ključne besede
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.