klemen boštjančič Svet24.si

Svoboda ima še tretjega podpredsednika, nimajo pa...

433132554_2134136413613298_5685619191041566114_n Svet24.si

Policija prekinila iskanje male Danke v Banjskem ...

1663812312-036mv Necenzurirano

Kakšna stavka? Največja zasebna klinika podira ...

janez janša, shod Reporter.si

Kdo ima koga za norca? Janša, večkrat v ...

slovenija portugalska ronaldo 3 Ekipa24.si

Jaaaa!!! Norišnica v Stožicah, Slovenija na ...

skrito-v-raju Njena.si

Edvard Steiner: srčen človek ali velik ...

peter prevc Ekipa24.si

Največji hit! Pojavil se je posnetek enega od ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Tone Partljič v intervjuju: Francu Kanglerju se bom javno opravičil

Deli na:
Tone Partljič v intervjuju: Francu Kanglerju se bom javno opravičil

Tone Partljič - Foto: Primož Lavre

Tone Partljič se je v slovensko dramatiko vpisal kot prvi sodobni pisec komedij, a marsikdo ga kljub izjemnemu literarnemu opusu še danes pozna tudi po tem, da se je dolga leta ukvarjal s politiko, bil poslanec. Pravi, da je izpregel iz politike, da želi biti predvsem pisatelj, a njegov telefon pred prihajajočimi lokalnimi volitvami nenehno zvoni.

Smo v času Borštnikovega srečanja. Vemo, da ste bili v preteklosti zelo vpeti v ta festival, kaj vam pomeni danes?

Nikoli si nisem predstavljal, kaj šele da bi verjel, da me Borštnikovo srečanje nekega dne ne bo več najbolj zanimalo. Sploh če pomislim, da sem bil na začetku te gledališke poti podeželski učitelj, ki si je strašno želel priti v gledališče v službo kot dramaturg, čeprav takrat nisem niti natančno vedel, kakšna služba je to. V gledališče sem tako prišel leta 1971 in res sem bil pri Borštnikovem srečanju od prvega dne domala vse, od urednika gledališkega lista na začetku do tega, da sem delal v organizacijskem odboru, potem v izvršnem odboru in v svetu, deset let sem bil podpredsednik in predsednik te prireditve.

V tiskani izdaji in v Trafiki24Partljič pravi, da je treba znati reči hvala, zbogom, svoje sem naredil, in dati mir; meni, da se tokrat  na hrbtu Borštnikovega srečanja dogaja nekaj, kar bi morala rešiti kulturna politika, ne pa festival; poudari, da je prihodnost Maribora odvisna od Mariborčanov; pravi, da Kangler deli ljudi na tiste, ki so z njim ali proti njemu; razkrije, da mu zaradi podpore Fištravcu MAriborčani grozijo, da ga bodo vrgli v Dravo; vidi, da bi se ga pred volitvami želeli polastiti vsi, ki se borijo za lastne interese.