Žurnal media je sicer v zadnjih letih dvakrat odpuščali novinarje, danes očitno zadnjič in dokončno. Novinarjem so novico povedali danes, uredniki naj bi bili s tem načrtom seznanjeni že prej.
Kot je razvidno iz uradno dostopnih podatkov, ima Žurnal Media izgubo že od leta 2008. Do danes se jo je nabralo za skoraj 40 milijonov evrov.
Kot so sporočili iz družbe, so jih v to prisilile težavne makroekonomske razmere v Sloveniji. Za zaposlene pripravljajo socialni načrt, poroča STA.
"Odločitev je bila za nas zelo težka. Vendar pa na koncu z ekonomskega vidika žal nismo mogli sprejeti drugačne," je pojasnil predsednik uprave družbe Styria Media Group Markus Mair.
S tem korakom se družba v Sloveniji umika s področja brezplačnih medijev in se osredotoča na izgradnjo svojega tržnega položaja na področju digitalnih medijev, so zapisali v sporočilu za javnost.
Pojasnili so, da močno prisotnost Styrie v Sloveniji še naprej zagotavljajo vodilne digitalne blagovne znamke - to je portal z malimi oglasi bolha.com, portal z oglasi za delovna mesta MojeDelo.com, imajo pa tudi lastniški delež v časniku Dnevnik.
Kot so zapisali, je osnova za neodvisno in kakovostno novinarstvo ekonomska uspešnost. "Kljub spoštovanja vrednim številkam o branosti in spletnih dostopih, ki jih imajo Žurnal24 (dnevno 239.000 bralcev), Žurnal (tedensko 319.000 bralcev) in Žurnal24.si (401.000 različnih uporabnikov), doseganje dobičkonosnosti s temi brezplačnimi mediji zaradi trajno šibkega oglaševalskega trga ni mogoče," so zapisali.
Tudi uvedba alternativnih poslovnih modelov in preusmeritev v plačljivi časopis glede na trenutne gospodarske razmere v Sloveniji po njihovem ni bila več sprejemljiva rešitev.