Slovenski oglaševalski festival: Agencija leta Pristop, znamka leta ORTO
23. mar. 2013 6:00 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Sinoči se je v Portorožu s slovesno podelitvijo nagrad najboljšim kreativnim delom in projektom minulega leta zaključil 22. Slovenski oglaševalski festival (Sof). Nagrado za agencijo leta je osvojila agencija Pristop, za znamko leta pa znamka Orto. Najboljši produkcijski hiši filmskih oz. radijskih oglasov sta Perfo oz. Zavod Radio Študent.
Oglaševalec leta je postala družba Zavarovalnica Triglav, oglaševalska osebnost leta pa predsednik uprave Simobila Dejan Turk.
Kot so sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice, so na včerajšnji slovesnosti podelili še velike nagrade za najboljša dela v posameznih skupinah.
V skupini film so nagradili televizijski oglas Peljite internet na sprehod (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija Publicis), v skupini tiskani oglasi oglasa Sumo borec in Bik (oglaševalec Petrol, agencija Pristop) in v skupini zunanje oglaševanje oglas Bliskomat (oglaševalec Simobil, agencija Sonce.net).
Nagrado v skupini neposredno trženje je prejel Lingva Franka - vizitka (oglaševalec Lingva Franka, agencija VBG), v skupini korporativna oglasna sredstva Dimension Two (oglaševalec Dimension Two, agencija VBG), v skupini digitalno komuniciranje pa Rimaj z Zlatkom (oglaševalec NKBM, agencije Pristop).
V skupini radijski oglasi je slavil oglas Kaj naj stori Janez (oglaševalec Zavod Radio Študent, produkcija Zavod Radio Študent), v skupini inovativne oblike komuniciranja Sladka sporočila (oglaševalec Žito/Gorenjka, agencija Pristop), v skupini celostne oglaševalske akcije pa akcija Itak Job (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija Pristop).
Oglas Rimaj z Zlatkom (oglaševalec NKBM, agencija Pristop) je prejel nagrado tudi v kategoriji ustvarjene in oznamčene vsebine in v kategoriji digitalne oglaševalske akcije, medtem ko je v kategoriji mediji slavil oglas Sladka sporočila (oglaševalec Žito/Gorenjka, agencija Pristop).
Vsebinska rdeča nit letošnjega Sofa je bil navdih. "V zaostrenih tržnih razmerah potrebujemo pozitivno energijo, navdih in dodatni elan, kar nam bo pomagalo na poti do uspeha. Brez navdiha ni uspešnih komunikacijskih in marketinških kampanj ter rezultatov, s katerimi merimo svoj strokovni uspeh," je poudarila predsednica 22. Sofa in direktorica marketinga na Pro Plus Darja Zajc.
Sof je sicer v treh dneh obiskalo okoli 900 udeležencev. Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 432 del, kar je 11 odstotkov več kot lansko leto.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke