Reporter
Reporter
Naroči

Slovenci smo preskromni pri oglaševanju lepot in dobrot Slovenije


Na Dnevih slovenskega turizma v Novi Gorici je bilo včeraj slišati, da so Slovenci veliko preskromni pri oglaševanju lepot domače države in njenih produktov. Ob tem pa uspešni primer dokazuje, da je mogoče velike uspehe doseči tudi s skromnim proračunom.

Bobo

STA
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Slovenija ima veliko podjetij in skupnosti, ki so inovativne in imajo notranjo moč za spremembe. "Niste pa dovolj brezsramni pri oglaševanju tega. Ste zelo, zelo skromni - bolj, kot je mogoče prenašati. Včasih me kar razjezi, kako tihi ste o izjemni zgodbi svoje države in o tem, kaj počnete," je na okrogli mizi v okviru osrednjega panela poudarila gostujoča predavateljica na poslovni šoli IEDC ter strokovnjakinja na področju re-invencij Nadya Zhexembayeva.

Gospodarski minister Zdravko Počivalšek je poudaril, da moramo v slovenskem turizmu gledati naprej in predvidevati smeri prihodnjega razvoja. "Prepeljati moramo nove goste - nove v smislu, da so turisti danes povsem drugačni kot nekoč," je dejal.

Slovenija je po Počivalškovih besedah premajhna, da bi igrala na karto masovnega turizma. "Namesto tega moramo najti točke razlikovanja, dodano vrednost," je poudaril. Ob tem je dodal, da ene zgodbe ne moremo prodajati v neskončnost. "Samo tisti, ki bodo odzivni na spremembe, bodo preživeli," je poudaril minister.

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

Predsednik uprave družbe Hit Dimitrij Piciga je pojasnil, da njihovo podjetje gradi na zgodbah. "Sprijaznili smo se, da so zgodbe naša prihodnost, vgradili smo jih v naše poslovanje. Preko teh zgodb smo različni, smo drugačni in to je naša dodana vrednost," je povedal.

Na okrogli mizi je sodeloval tudi župan Občine Podčetrtek Peter Misja. Podčetrtek velja za eno najbolje povezanih turističnih destinacij pri nas, Misja pa je povedal, da mu je to uspelo doseči predvsem z dobro komunikacijo. "V turizmu sta potrebna dobra komunikacija in nasmeh," je dejal.

Podčetrtku je uspelo tudi s pametno porabo evropskih sredstev. "Z našo upornostjo, povezanostjo, komunikacijo smo ogromno naredili," je dejal Misja in izpostavil večnamensko športno dvorano, za katero so mnogi menili, da je Podčetrtek ne potrebuje. "Danes jo prodajamo za leto 2018 in je polna," je izpostavil Misja.

Sicer pa je izpostavil še pomen sodelovanja. "V malem kraju ni prostora za dve ekipi. Imeti moraš eno ekipo, ki strelja na isti gol. Če boste to dosegli, boste imeli odlično destinacijo," je poudarili.

Uspešno zgodbo glamuroznega kampiranja na Bledu je predstavila Maja Dimnik iz družbe Glampro, ki je ob inovativni ponudbi izpostavila, da ta za promocijo ne potrebuje velikega proračuna. "95 odstotkov rezervacij za Garden Village Bled je neposrednih. Beležimo povpraševanja tudi iz tujine, tako s strani posameznikov kot podjetij. Bili smo prisotni v uglednih slovenskih in tujih revijah. Proračun za marketing pa je znašal 2000 evrov," je povedala.

Direktor družbe PM poslovni mediji Igor Savič je menil, da se z dobro vsebino in zanimivimi zgodbami danes da doseči marsikaj. Komunikacija pa ni nekaj, kar se prilepi na turistični produkt, pač pa je njegov sestavni del.

Terry Stevens iz Stevens & Associates pa je dejal, da seveda moramo vlagati v mlade ljudi. "A leta niso nikakršna ovira inovativnosti. Vsi moramo biti inovativni."

Dnevi slovenskega turizma letos potekajo pod sloganom Čas za re-invencijo, osredotočeni pa so na iskanje odgovorov na sodobne izzive slovenskega turizma.

Ključne besede
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.