Slovensko podjetje Evrosad, skupaj s še dvema svojima podjetjema, že leta gradi svoj obstoj na produktu za katerega bi večina ljudi dejala, da je to nemogoče. Na jabolku. Na slovenskih jabolkih, če smo natančni. Družina Kozole je podjetje ustanovila leta 1995, ko je od takratnega Mercator Agrokombinata odkupila 270 hektarjev sadovnjakov s pripadajočo opremo, stroji in inventarjem. Poslovno priložnost so namreč videli v preživetju sadjarske panoge, ki se je v Posavju pojavila v petdesetih letih, še za časa SFRJ.
Lastniki sadovnjakov in posla Mercator Agrokombinat je želel sadjarstvo povsem likvidirati, Ivan Kozole, ki bi sprva moral izvesti likvidacijo, se je odločil, da bo sadjarstvo razvijal sam. No, v krogu družine. Podjetje, ki ga zdaj vodi njegov sin Boštjan Kozole, izvaja slovenska jabolka od Velike Britanije do Dubaja in Egipta. In vedno sprejmejo izzive, ki jih prinesejo morebitne krize.
Kako se spopadajo s korono? Jih je strah prihajajoče gospodarske krize? Je največja grožnja pozeba ali izguba trga? Boštjan Kozole nam je odgovoril na vsa ta vprašanja med tem ko smo se sprehodili skozi njihovo sortirnico, kjer vsako jabolko pregledajo z več kamerami iz vseh zornih kotov, da pridejo na prodajne police vedno le najboljše.
Sponzorji rubrike: NLB, zavarovalnica Sava, HSE
VEČ V TISKANI IZDAJI IN TRAFIKI24