Raziskava: Ljubljanski taksisti najslabši v Evropi
6. okt. 2011 16:01 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Ljubljana ima najslabše storitve taksistov, je pokazala raziskava evropskih avtomobilskih zvez iz 14 držav, ki so primerjale taksi storitve v 22 evropskih mestih. V raziskavi sicer nobeno mesto ni dobilo ocene "izvrstno", so povedali na današnji predstavitvi izidov raziskave v Zagrebu.
V okviru Evro Test programa za raziskovanje varnosti in kakovosti cestnega prometa so Barcelona, Berlin, Köln, Lizbona, Milano, München in Pariz ocenjeni z "dobro", Bruselj, Ženeva, Hamburg, Oslo, Rotterdam, Salzburg in Zagreb so dobilo oceno "sprejemljivo", Amsterdam, Luxembourg, Madrid, Praga, Rim in Dunaj "slabo", Ljubljana pa "zelo slabo", so povedali na današnji novinarski konferenci Hrvaškega avto kluba (Hak).
V Ljubljani je več kot polovica vseh potovanj dobila oceno slabšo kot "sprejemljivo". Glavni razlog za slabo oceno Ljubljane sta bila voznika, ki sta zavrnila vožnjo, ter pojasnila, da je do zahtevane lokacije možno priti tudi peš. Poleg tega so trije vozniki naredili "obvoz" za 150 odstotkov v primerjavi z najkrajšo potjo, eden od taksistov v Ljubljani pa je svojemu kolegu zaradi kratke relacije pokazal "srednji prst", so zapisali na spletni strani Haka.
Sicer pa je bilo najslabše potovanje s taksijem, ki so ga zabeležili, v Rimu. Voznik se je dvakrat izgubil na poti od letališča do hotela, za 60 odstotkov je podaljšal pot in želel zaračunati 69 evrov namesto 62,9, kot je pisalo na taksimetru. Sicer pa bi moral zaračunati največ 50 evrov, kot piše v ceniku. Taksi v Rimu ni imel klimatske naprave, motor avtomobila je bil prehrupen, notranjost umazana, eno od oken pa razbito.
Najboljše taksi storitve imajo v Barceloni, kjer so inšpektorji od letališča do glavne železniške postaje potovali skoraj brez kakršnih koli pripomb glede na 60 parametrov.
V zaključku so ocenili, da je bila za storitev ključna vloga voznikov taksijev. S polovico je bilo veliko težav v komuniciranju v angleškemu jeziku, večina ni mogla ponuditi informacij o turističnih atrakcijah in restavracijah, peljali so na napačne naslove ali lokacije, ki so bile oddaljene tudi 500 metrov od dogovorjenih. Nekateri so zavrnili storitev zaradi kratke razdalje. Prav zaradi tega je bila v vsakem mestu med petimi testnimi vožnjami tudi ena krajša z razdaljo med enim in dvema kilometroma.
Testiranje je opravil inštitut Skopos Next Gmb iz Kölna med 2. majem in 17. junijem letos na podlagi izkušenj "skrivnostnih kupcev". Šlo je za "poslovneže", ki so imeli s seboj tudi večji kovček s koleščki.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke