profimedia-0808999589 Svet24.si

Umrl komaj 15-mesečni sin slavnega MMA borca

Hyalomma-marginatum_H Svet24.si

Eksotični orjaški klop osvaja alpske dežele in ...

1683742182-dsc7277-01-1683742078866 Necenzurirano

Šest ustavnih sodnikov razkrilo dodatne ...

zvezdan radonjic Primoz Lavre Reporter.si

Tako v SDS nagrajujejo zasluge in zvestobo: ...

doncic dallas Ekipa24.si

Dončić je razkril, kaj se dogaja z njegovim ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

oblak danilovic Ekipa24.si

Takšnega Oblaka ne poznamo! Njegova izbranka je ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Porazna gledanost intervjujev z Janezom Janšo. Še Sebastjana Jeretiča je gledalo več ljudi kot premierja

Deli na:
Porazna gledanost intervjujev z Janezom Janšo. Še Sebastjana Jeretiča je gledalo več ljudi kot premierja

Janez Janša v intervjuju na Planet TV - Foto: Planet TV

»Gledanost pogovora s predsednikom vlade Janezom Janšo na Planet TV je bila 1,9 odstotka (vseh gledalcev nad 4. letom). Za primerjavo, Sebastjan Jeretič je imel sinoči na RTV Slovenija 5 odstotkov. Predsedniku vlade predlagam, da pride v oddajo Kaj dogaja (vodi jo Tilen Artač – op.p.), ki ima blizu 12 odstotkov«, je tvitnil Bojan Kranjc, urednik na TV Slovenija. To pomeni, da je Janšo v najbolj gledanem terminu gledalo okoli 32.000 gledalcev.

Še bolj porazna je bila gledanost intervjujev s predsednikom vlade na njegovi strankarski televiziji Nova24TV. Kot v svojem blogu razkriva Domen Savič, ki se pri tem sklicuje na podatke merilca gledanosti TV Beat, je bila gledanost zadnjega intervjuja z Janšo celo nižja od odstotka.

Maja lani so na Novi24TV začeli vsak ponedeljek predvajati oddajo Pogovor s predsednikom vlade. TV rating prve oddaje 18. maja je bil 1,82 odstotkov (povprečen čas ogleda 26 minut, ogledov na youtube 6000), naslednje 25. maja 1,44 odstotka (23 minut, youtube 6000), 1. junija 1,32 odstotka (24 minut, youtube 3800), 8. junija 1,33 odstotka (23 minut, youtube 6000 ), 15. junija 1,45 odstotka (25 minut, youtube 6000) in 22. junija 0,27 odstotka (11 minut, youtube 5985).

Nato so se poslovili z besedami: »Nasvidenje do septembra«. Toda zaradi obupno slabe gledanosti so sledile le še tri oddaje. Ko so 28. septembra so nadaljevali, je bil TV rating  0,92 odstotka (povprečen čas ogleda 18 minut, ogledov na youtube 5754), naslednjič so predsednika vlade gostili 17. novembra, delež gledanosti je bil 1,14 odstotkov (povprečen čas gledanja 14 minut, ogledov na youtube 5620), nazadnje pa 17. januarja letos, ko je bil rating 0,88 odstotka (povprečen čas geldanja 14 minut, ogledov na youtube 5400).


Za primerjavo – ko je premier 19. novembra ob 20. uri nastopil na prvem programu TV Slovenija, je bil rating gledanosti skoraj 12 odstotkov – kar pomeni v povprečju skoraj desetkrat večji. To po svoje ni presenečenje, saj je, kot piše Savič, glede na meritve TV Beat Nova24TV spremlja več dvajsetkrat manj gledalcev kot najbolj gledani televiziji POP TV in TV SLO 1.

»V povprečju bi lahko glede na meritve TVBeat rekli, da dnevno televizijsko postajo Nova24TV spremlja 900 televizorjev (če računamo, da je povprečno število ljudi v gospodinjstvu 2,46 z enim televizijskim sprejemnikom in da cela družina gleda Nova24TV, bi lahko rekli, da v povprečju dnevno Nova24TV spremlja 2200 ljudi). Za primerjavo – po isti formuli prvi program javnega servisa dnevno spremlja več kot 50,000 ljudi, program POP TV pa dobrih 57,000.«

»Iz podatkov medijske raziskave TVBeat, ki smo jih videli v uredništvu in se nanašajo na obdobje od avgusta 2020 do februarja 2021, je Nova24TV dosegla povprečen TV rating 0,14%, kar je podpovprečno, podoben TV rating ima v istem obdobju TV Pink (0,16%) oziroma Fox Life (0,15%). TV rating prvega programa javnega servisa je v istem obdobju 3,21%, POP TV pa 3,64% – se pravi, povprečno več kot dvajsetkrat večji.«

»Tudi čas gledanja je izredno nizek. Sodeč po podatkih TVBeat, ki smo jih videli v uredništvu, povprečen gledalec TV programov vsebinam Nova24TV posveti pol minute svojega časa za vsako uro, ko spremlja katerekoli televizijski program. Za primerjavo – naključen oglasni blok v februarju 2021 je na televiziji Nova24TV trajal dve minuti in pol.«