Pacienti, katerih osebni zdravniki so zaposleni v Zdravstvenem domu Ljubljana, so ogorčeni nad odnosom medicinskih sester do njih. Gre za povsem neprimerno komunikacijo prek spleta oziroma izogibanje tej komunikaciji. V času digitalizacije in poslovanja prek spleta, ko mnogi pacienti ure in ure zapravijo za neuspešno klicanje svojih osebnih zdravnikov, ljudje doživijo še mrzel tuš ob poskusu komunikacije prek elektronske pošte. Ob pošiljanju sporočil svojim zdravnikom dobijo odziv medicinskih sester v stilu, da elektronska sporočila poslana izven delovnega časa ali v času dela prostih dni (npr. vikendi), sploh ne bodo prebrana. Torej: ne bodo prebrana niti naknadno med delovnim časom!
Gre za nezaslišano arogantno ravnanje do pacientov, ki skušajo dejansko na bolj praktičen način priti v kontakt z osebnim zdravnikom oziroma medicinsko sestro. Ena od prednosti elektronske komunikacije je namreč ravno v tem, da ni časovno vezana. Torej pacientu ni treba ure in ure (pogosto neuspešno) klicati v zdravstveni dom po telefonu, ampak pošlje sporočilo po elektronski pošti, medicinska sestra pa pač odgovori, ko ima čas. Jasno je, da so medicinske sestre po navadi zelo zasedene, vendar ni prav nobenega racionalnega razloga, zakaj ne bi odgovarjale (ko imajo čas) tudi na elektronska sporočila poslana izven delovnega časa. Saj bi nanje odgovarjale v okviru delovnega časa, ne izven njega.
Na direktorico ZD Ljubljana Antonijo Poplas Susič ter strokovno direktorico Teo Stegne Ignjatovič smo naslovili vprašanja, zakaj takšno ravnanje zdravstvenih delavcev do pacientov. Na odgovor še čakamo. Po elektronski pošti…