Revija Reporter
Slovenija

Milosavljević: »Nova24 je bil poslovno popolnoma neuspešen projekt. Katastrofalen.«

M. M.
25 2.901

8. dec. 2021 14:05 Osveženo: 7:47 / 12. 12. 2021

Deli na:

Dr. Marko Milosavljević, profesor na Katedri za novinarstvo na Fakulteti za družbene vede

Bobo

»Nekdo z Madžarske je plačal več milijonov evrov za marketinško gledano praktično ničvreden oglasni prostor z minimumom gledalcev in minimumom bralcev,« se je Marko Milosavljević, predstojnik Katedre za novinarstvo FDV Univerze v Ljubljani, odzval na trditev izvršnega direktorja Nova24 Borisa Tomašiča, da je madžarske investitorje v njegov medij pritegnil njihov »poslovni model«.

»Nova24 je bil poslovno popolnoma neuspešen model. Katastrofalen,« piše Milosavljević na Facebooku in izpostavi, da je februarja 2019 še sama Nova24 pozivala svoje delničarje, naj se odrečejo svojim delnicam in naj jih podarijo, ker so imeli že samo s knjigovodsko opravilnimi stroški več škode kot koristi.

Obregnil se je tudi ob gledanost Nova24, za katero pravi, da je »TV postaja brez kakršnihkoli ratingov; njena gledanost po podatkih AGB Nielsen praktično nikoli ne doseže niti 0,1 odstotni rating.«

»Praktično nihče v tej državi ne gleda te televizije – in tudi ne oglasov na njej,« Milosavljević komentira »financiranje s strani madžarskih 'investitorjev', ki so za 3,5 milijona evrov (ali verjetno še več) kupovali oglasni prostor na Nova24.«

Vpraša tudi, zakaj madžarsko podjetje, ki je oglaševalo na Nova24, ni porabilo niti evra v drugih slovenskih medijih, nepovezanih s SDS. Kakšen marketinški načrt, usmerjen le v en medij »brez kakršnegakoli relevantnega dosega«, za to zapravi več milijonov evrov, zanima Milosavljevića.