mlin Svet24.si

8-letnika skalpiralo na šolskem ogledu kmetije

medved, rjavi medved Svet24.si

Ministrstvo sledilo stroki: Letos bodo odstrelili ...

gašper bedenčič Necenzurirano

Tonin in Žakelj na policijo prinesla tudi ...

milan kucan sr Reporter.si

Razvnete strasti v SD: Milana Kučana razkuril ...

620-24-reli1 Ekipa24.si

Grozljivka na reliju! Vsaj sedem mrtvih, 21 ...

jure-podjavoršek Njena.si

Mojster Jure: Žena in otroci so moje življenje

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Milosavljević: »Nova24 je bil poslovno popolnoma neuspešen projekt. Katastrofalen.«

Deli na:
Milosavljević: »Nova24 je bil poslovno popolnoma neuspešen projekt. Katastrofalen.«

Dr. Marko Milosavljević, profesor na Katedri za novinarstvo na Fakulteti za družbene vede - Foto: Bobo

»Nekdo z Madžarske je plačal več milijonov evrov za marketinško gledano praktično ničvreden oglasni prostor z minimumom gledalcev in minimumom bralcev,« se je Marko Milosavljević, predstojnik Katedre za novinarstvo FDV Univerze v Ljubljani, odzval na trditev izvršnega direktorja Nova24 Borisa Tomašiča, da je madžarske investitorje v njegov medij pritegnil njihov »poslovni model«.

»Nova24 je bil poslovno popolnoma neuspešen model. Katastrofalen,« piše Milosavljević na Facebooku in izpostavi, da je februarja 2019 še sama Nova24 pozivala svoje delničarje, naj se odrečejo svojim delnicam in naj jih podarijo, ker so imeli že samo s knjigovodsko opravilnimi stroški več škode kot koristi.

Obregnil se je tudi ob gledanost Nova24, za katero pravi, da je »TV postaja brez kakršnihkoli ratingov; njena gledanost po podatkih AGB Nielsen praktično nikoli ne doseže niti 0,1 odstotni rating.«

»Praktično nihče v tej državi ne gleda te televizije – in tudi ne oglasov na njej,« Milosavljević komentira »financiranje s strani madžarskih 'investitorjev', ki so za 3,5 milijona evrov (ali verjetno še več) kupovali oglasni prostor na Nova24.«

Vpraša tudi, zakaj madžarsko podjetje, ki je oglaševalo na Nova24, ni porabilo niti evra v drugih slovenskih medijih, nepovezanih s SDS. Kakšen marketinški načrt, usmerjen le v en medij »brez kakršnegakoli relevantnega dosega«, za to zapravi več milijonov evrov, zanima Milosavljevića.