martin sagner Svet24.si

Vinko Šimek je žalosten: umrl je Dudek

polna luna Dobra karma

Obrestovalo se vam bo, če na polno luno delate ...

alec baldwin, hilaria baldwin Svet24.si

Zvezdnikova žena doživela še drugi spontani splav

minimalna plača, delavec, denar Svet24.si

Kmalu bodo plače višje, a tudi računi

Vili Resnik-iskreno Nova Dobra karma

"Kaj sem preživljal kot otrok v reji, si ljudje ...

sandra Njena.si

Doma ima sanjskega moškega, a odhaja v šov ...

JAN IN TILEN KLOBASA Njena.si

Kdo se je znesel nad mamo dvojčkov Klobasa?!

Slovenija

Milijon Reporterjev v stotih številkah

Deli na:

Izdati sto številk Reporterja in v tem času prodati milijon izvodov revije, je gotovo jubilej. Še posebno v teh težkih časih, ki niso naklonjeni medijem, še manj novinarstvu. Reporter je dobil svoje mesto v slovenskem medijskem prostoru in je v zadnjih stotih tednih postal njegov nepogrešljivi del. Ob tej priložnosti smo se o Reporterju nekoliko razpisali njegovi ustvarjalci.

Izdati sto številk Reporterja in v tem času prodati milijon izvodov revije, je gotovo jubilej. Še posebno v teh težkih časih, ki niso naklonjeni medijem, še manj novinarstvu. Reporter je dobil svoje mesto v slovenskem medijskem prostoru in je v zadnjih stotih tednih postal njegov nepogrešljivi del. Ob tej priložnosti smo se o Reporterju nekoliko razpisali njegovi ustvarjalci.

Od vrnitve odpisanih do moči besede

Silvester Šurla, odgovorni urednik:

»O tem, kako je v zadnjih stotih tednih nastajal Reporter, bi lahko napisali knjigo ali posneli napeto srhljivko. Rojevanje novega tednika je bilo vse prej kot enostavno in tudi zgodnje otroštvo ni prav nič lažje. Včasih imam občutek, kot da bi bili sredi Bagdada, kjer je treba kar naprej pogledovati proti nebu, saj nikoli ne veš, od kod bi lahko kaj priletelo. Leti pa kar naprej, še posebno ob ponedeljkih, ko izide nova številka in ko besno zvonijo telefoni. Ker smo na neki način »novinarski mazohisti«, nas to po svoje celo veseli – za dobrim konjem se namreč vedno dviguje prah.

Medijska krajina na Slovenskem brez Reporterja bi bila še večja mlakuža, kot je. Razmere (nepluralnost in medijska koncentracija) pa se iz leta v leto samo še slabšajo. Da smo se obdržali na površju, gre zasluga predvsem vam, našim zvestim bralcem, ki nam z rednim kupovanjem revije omogočate ekonomsko preživetje. V stotih tednih nam je uspelo prodati dober milijon izvodov Reporterja, v povprečju dobrih deset tisoč na številko.

Veseli nas, da smo eden redkih tiskanih medijev, ki mu v teh kriznih časih ne pada, ampak narašča prodana naklada. V zadnjih dveh mesecih podiramo prodajne rekorde – tedenska prodaja se giblje v razponu med 11 tisoč in 12.300 izvodi. Reporter postaja vse bolj brani in vplivni medij v državi, kar nas izjemno veseli.


Že od samega začetka smo vsak dan s svežimi novicami prisotni tudi na svetovnem spletu. Marca je internetno stran www.revija-reporter.si obiskalo skoraj 60 tisoč različnih uporabnikov. Registrirali smo 130 tisoč obiskov in 422 tisoč ogledov spletne strani, pa tudi na spletni skupnosti Facebook imamo že več kot petsto oboževalcev.

Kljub temu nam je vse prej kot z rožicami poslano, saj po stotih tednih še vedno dihamo s škrgami. V Sloveniji noben tiskani medij na trgu ne more preživeti samo s prihodki od prodaje. Potrebni so tudi oglasi, ki pa jih žal po dveh letih iz različnih razlogov (predvsem političnih, saj se na ta prefinjeni način najlažje izvaja pritisk na uredništvo) še vedno ni dovolj.

Reporter navkljub vsemu ostaja še naprej trdno zavezan svojemu poslanstvu – opravljati vlogo medijskega psa čuvaja in tako odstirati stvari, ki jih politični in kapitalski mogočneži poskušajo prikriti javnosti.«

VEČ V TISKANI IZDAJI
loading...
Loading...