sekolar, mizna krožna žaga Svet24.si

Zaradi nove omrežnine gospodarstvo na okope, ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

1715949373-dsc06037-1715949336712 Necenzurirano

"Ne morem izključiti, da so na uradu vzporedno ...

jure bracko evita hanzic zvezdana lubej mediaspeed Reporter.si

Pravnomočno poražena NKBM: šlo je za tipično ...

viola Ekipa24.si

Diverzantska akcija: Viole v Ljubljani napadle ...

marko-milosavljević Njena.si

Poroka na prvi pogled: Marko le odigral ...

gabriela anamaria goltes Ekipa24.si

Dončićeva Anamaria spet 'topi srca'! Srček in ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Mercatorjev šef Balažič: Ni res, da izsiljujemo dobavitelje

Deli na:
Mercatorjev šef Balažič: Ni res, da izsiljujemo dobavitelje

Foto: Bobo

Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič je v pogovoru za spletni portal siol.net zavrnil informacijo, da naj bi od dobaviteljev zahtevali nakazilo 10-odstotnega prometa na poseben transakcijski račun. Mi nismo ne zahtevali ne pogojevali ničesar, je dejal Balažič in poudaril, da Mercator danes ni enak Mercatorju pred meseci.

Mercator je šel po Balažičevih besedah čez fazo prodaje, spremenilo se je lastništvo, saj ga je kupil hrvaški Agrokor. "Je drugačno podjetje, lastniško stabilno podjetje. Po nekaj letih se lahko končno 100-odstotno začnemo ukvarjati z našo dejavnostjo, tj. prodajo izdelkov za vsakdanjo potrošnjo," pravi Balažič.

Poudaril je, da je Mercator zdaj finančno bolj stabilno podjetje, saj so se razdolžili za 200 milijonov evrov, ob tem so povečali kapital, s prestrukturiranjem dolga pa so postali tudi finančno trdni. Hkrati so se dejansko osredotočili na tiste tri trge, kjer so bili prej dobri: Slovenijo, Srbijo in Črno goro.

Za dobavitelje je po njegovi oceni zdaj priložnost, da povečajo prodajo, da najdejo nove tržne priložnosti. Od 6000 dobaviteljev zdaj na ravni skupine Agrokor potekajo pogovori z najpomembnejšimi 100 do 150 dobavitelji v regiji, od teh je slovenskih okoli 15.


Za Mercator so strateško pomembni, predstavljajo jim vizijo, strategijo, priložnosti, ki jih vidijo zanje, je dejal in opozoril, da gre za začetek novega kroga komercialnih pogovorov, ne gre za nobeno pogojevanje ne za posebne transakcijske račune.

Balažič je tudi pojasnil, da se izvaja integracija dejavnosti in družb po vseh državah, kjer poslujejo. Mercator-S v Srbiji tako prevzema dejavnosti Ideje, Konzum pa je prevzel Mercatorjevo dejavnost na Hrvaškem in BiH. Tam se je zamenjala blagovna znamka, po kateri posluje Konzum, njegov izziv pa je, da najde pravo ravnotežje med tem, kaj so potrošniki iskali v trgovinah Mercatorja in kaj v Konzumovih. V tem trenutku Konzum išče na Hrvaškem in v BiH najbolj prodajane slovenske izdelke in jih ohranja na policah.

Na vprašanje, kaj se je spremenilo od prevzema s strani Agrokorja pred tremi meseci, je Balažič odgovoril, da se je spremenilo kar dosti. Mercator tako zdaj posluje na treh trgih, prej so bili na petih. Ključna razlika pa je v tem, da je Mercator danes lahko bolj osredotočen na svojo osnovno dejavnost.

"Prej smo se dve leti ukvarjali predvsem z bankami, s prodajnim procesom, z mediji, danes se lahko več ukvarjamo s tem, kar prinaša dodano vrednost," je še dejal prvi mož Mercatorja v pogovoru za omenjeni portal.