Z njim se je ustvaril pozitiven val. Zdaj namreč tudi drugi ljubljanski hoteli želijo izboljšati ponudbo, hkrati v prestolnici že gradijo nove, prav tako prestižne hotele.
S hotelom Intercontinental v Ljubljani, stal je 50 milijonov evrov, kar je daleč največ v celotni regiji, se izrisujejo novi trendi te prestižne hotelske blagovne znamke. Slovo jemljejo dragi lestenci, velike mize s cvetjem in marmorna tla, odslej so v ospredju dizajnerski kosi pohištva.
Med sedenjem v baru, kjer vam postrežejo s kar 40 različnimi toniki in od koder je mogoč pogled na vso Ljubljano, boste čutili pridih kozmopolitizma.
Saša Zor, direktorica prodaje in marketinga, pojasnjuje, iz katerih držav prihajajo zahtevni gostje Hotela Intercontinental in kaj vse sodi med njihova visoka pričakovanja.
S čim vse se v hotelu radi pocrkljajo slovenski gostje in kakšen je njihov stereotip o hotelskih restavracijah?
V besedi in fotografiji predstavljamo predsedniški apartma, kjer je visoki gost deležen številnih drobnih in domiselnih pozornosti.
Se boste odločili za obisk in preizkusili posteljo, v kateri se boste naspali, ne da bi vedeli zakaj?
VEČ V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24