Revija Reporter
Slovenija

Ko »vodilni« operater A1 povsem odpove: kako so se »izkazali« z neprofesionalnostjo

Biserka Karneža
19 2.398

31. mar. 2022 7:27 Osveženo: 7:32 / 31. 3. 2022

Deli na:

A1 - v tem primeru so se kot vodilni »izkazali« kvečjemu z neprofesionalnostjo.

Posnetek zaslona

Pri A1 pravijo, da so »vodilni zasebni ponudnik celovitih komunikacijskih storitev v Sloveniji«. V tem primeru so se kot vodilni »izkazali« kvečjemu z neprofesionalnostjo.

Pri drugem največjem slovenskem telekomunikacijskem operaterju A1 Slovenija se radi pohvalijo s cenovno ugodnostjo njihovih storitev in profesionalnim pristopom do strank. Toda izvedeli smo za povsem drugačno izkušnjo naročnika storitev tega operaterja (nekoč znanega kot Si.mobil) v lasti Telekoma Austria.

Stranka iz Kamnika je z A1 že 30. decembra lani sklenila naročniško razmerje za širokopasovne storitve interneta in televizije. V naročniški pogodbi je določena zaveza izvajalca, torej A1, da jo začne izvajati 30 dneh od dneva sklenitve. Naročnik je bil prepričan, da bo A1 opravil vse potrebno za priklop in sam priklop na njihove storitve že v nekaj dneh, takšno izkušnjo je imel pred leti ob priklopu pri njegovem dosedanjem izvajalcu. Bil je naročnik pri telekomunikacijskem operaterju T-2, živi pa v eni od novejših večstanovanjskih stavb, kjer so telekomunikacijske zadeve urejene, napeljano je optično omrežje.

Toda pri A1 vse do prejšnjega tedna svoje obveznosti iz pogodbe, sklenjene konec decembra, niso izpolnili!? Kar trikrat so v zvezi s priklopom prihajali zaposleni iz Telekoma in njegovega podizvajalca GVO (ti imajo pogodbena razmerja z operaterjem A1, saj nima lastnega omrežja), vendar ne le da niso uredili ničesar, pač pa so bili še povsem neorganizirani in nepripravljeni. Stranka je večkrat urgirala pri A1 in opozarjala, da še vedno nima priklopa, vendar brez učinka. Nazadnje konec februarja. Ker več kot dva tedna ni bilo nikakršnega odziva, kljub obljubi uslužbenke A1, da bodo stvari uredili, je prejšnji teden naročniško pogodbo stranka odpovedala. Ves čas ni prejela nikakršnega ne ustnega ne pisnega pojasnila od A1, zakaj priklopa niso opravili in v čem konkretno je težava.

Na A1 smo naslovili vprašanja, zakaj v roku pogodbe niso uresničili, zakaj stranke niso obvestili, če so ovire, ki naj ne bi omogočale izvedbo, in kakšne naj bi te bile. Kot pravijo, so »opisano situacijo preverili v pristojnem oddelku in ugotovili, da je prišlo v postopku priklopa do nepredvidenih tehničnih težav. Pojavili so se namreč izzivi z infrastrukturo na uporabnikovem naslovu, ki bi jo morali skupaj z zunanjim izvajalcem prilagoditi za uporabo. Žal je uporabnik zaradi administrativne napake na prilagoditev

moral čakati dlje, kot je bilo načrtovano.« Dodali so, da so »o situaciji uporabnika že obvestili in se mu opravičili za neprijetnosti.« To, da so se opravičili, drži, ne drži pa, da so ga o situaciji obvestili. Nikoli ni prejel obvestila, kaj dejansko naj bi bil tako velik tehnični problem, da ga A1 ni uspelo rešiti v dveh mesecih in pol.

Pri A1 se na spletni strani hvalijo, da so »vodilni zasebni ponudnik celovitih komunikacijskih storitev v Sloveniji«. V konkretnem primeru so se kot vodilni »izkazali« kvečjemu z neprofesionalnostjo.