Revija Reporter
Magazin

Od kvantne fizike do TikToka – SEMPL bo gostil ugledno rusko tehnološko strokovnjakinjo

Reporter

25. sep. 2023 13:31 Osveženo: 13:33 / 25. 9. 2023

Deli na:

Konferenca SEMPL, ki vsako leto privabi skoraj 2.000 vodilnih strokovnjakov z najširšega področja marketinga, se po štirih letih vrača v Portorož.

Mesto rož bo SEMPL, eno najvidnejših stičišč medijske, kreativne, PR, marketinške in oglaševalske stroke v evropskem medijskem prostoru gostilo 19. in 20. oktobra letos. Najprodornejša dela, ki so zaznamovala v regiji Adriatik, bo v 11 tekmovalnih kategorijah ocenjevala žirija pod taktirko Božidarja Abramovića, direktorja hrvaške medijske agencije Omnicom Media Group.

Na odru se bodo zvrstili številni slovenski in mednarodni strokovnjaki s področja (predvsem spletne) komunikacije, med njimi tudi Katya Nazarova, ki je svojo akademsko pot sklenila kot doktorica kvantne fizike, nato pa zaplula v tehnološke vode.

VELIČASTNA VRNITEV MED NEPOGREŠLJIVE

SEMPL se po nekajletni odsotnosti na zemljevid strokovnih srečanj, ki jih vsekakor ne gre zamuditi zaradi neprecenljivega znanja, ki ga širijo med panožne strokovnjake, vrača v mogočni preobleki. Ne preseneča, da je SEMPL-ov zaščitni znak kit grbavec – ena izmed najbolj veličastnih živali na svetu. Vzporednic med udeleženci konference in temi plemenitimi podvodnimi bitji je kar nekaj. Med drugim oboji radi vedno znova raziskujejo in so izjemno prilagodljivi.

SEMPL poleg novih trendov, inovativnih zamisli in poslovnih modelov prinaša zgodbe vrhunskih predavateljev, atraktivne okrogle mize, diskusije in seveda odlične zabave, ki dajejo konferenčnemu vzdušju edinstven pečat.

PRIZORIŠČE NAREKOVALCEV TRENDOV

SEMPL z gostovanjem vrhunskih mednarodno priznanih predavateljev prinaša nova spoznanja, uvide ter visoko tehnološka orodja, ki spodbujajo rast, razvoj in nenazadnje doseganje komunikacijskih ciljev.

Enkrat na leto združi trendsetterje in na ta način postaja konferenca medijske prihodnosti, kjer lahko prisluhnemo najnovejšim tržnim, medijskim, oglaševalskim, marketinškim in drugim komunikacijskim smernicam, idejam za vrhunske inovacije in ustvarjanje odličnih zgodb za prihajajoče generacije.

Katya Nazarova

SEMPL

Letos bo med govorci tudi Katya Nazarova, ki ima doktorat iz kvantne fizike in je dobitnica več mednarodnih tekmovanj na področju fizike. Kljub naravoslovnemu akademskem ozadju jo je po študiju pritegnila mednarodna kariera, zato je pristala v tehnološkem sektorju. Šest let je delala pri podjetju Meta (Facebook), kjer je bila odgovorna za velike kliente, ki so na tem omrežju največ investirali in jim pomagala izboljševati učinkovitost oglaševanja.

Pred letom dni se je nato pridružila ekipi TikToka v Varšavi, kjer je zdaj vodja poslovnih partnerstev in sodeluje z največjimi strankami TikToka v regiji. Trdi, da bo TikTok dosegel ne le rast Mete, ampak bo v prihodnjih letih šel še veliko dlje od tega.

V PRIČAKOVANJU KOMUNIKACIJSKIH PRESEŽKOV

SEMPL upošteva vsebino, kreativo medijev in strukturo cele medijske krajine ter odpira prostor za najnovejše tehnološke in vsebinske inovacije, ki postavljajo medijski ekosistem na povsem novo raven z namenom sporočilne učinkovitosti, uspešnega medijskega planiranja, ustvarjanja novih pristopov v marketingu in novosti v medijih.

Prijave na tekmovanje Sempler sprejemajo do 2. 10. 2023, prijavitelji pa lahko svoje medijske strategije prijavili v sledečih enajstih tekmovalnih kategorijah: Strateška uporaba medijskega spleta, Inovativna uporaba novega medija/medijskega formata ali komunikacijskega kanala, Najboljša ciljana akcija, Najboljša izkustvena akcija, Najboljša izraba digitalnega okolja, Najboljša akcija na družbenih omrežjih, Najboljša uporaba mobilnega okolja, Najboljša uporaba podatkov, Najboljša PR-strategija ali promocija, Najboljši tehnološki pristop in Najboljša uporaba vplivnostnega marketinga.

Dela, ki se bodo uvrstila v ožji izbor, bodo prejela diplomo Sempler, zmagovalna strategija v posamezni kategoriji Zlati Sempler, najboljša medijska strategija leta pa Veliki Sempler.

Zanimanje za udeležbo na tem enkratnem presečišču komunikacijskih smernic je, predvsem po nekajletni odsotnosti, zelo veliko. Letos sta na voljo dve vrsti kotizacije, in sicer FULL PASS in AWARD CEREMONY + FRIDAY (četrtkova podelitev z zabavo in petkov program). Obe kotizaciji sta na voljo tudi kot POWER UP (z vključenim kosilom).