Na kakšen način lastnik koncerna Kolektor in največje gradbene firme Kolektor CPG zlorablja časopis Delo za pridobitev mega posla gradnje drugega tira železnice Divača- Koper.
Kako je minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec pri podpori gradbenim interesom Petriča prestopil mejo politične dostojnosti in morda celo zakonitosti.
Pojasnili smo, zakaj bi bila izločitev (cenejših) gradbenih firm iz Kitajske po že končani prvi fazi razpisa za drugi tir nezakonita in kakšne bi bile posledice.
Se nam ob protežiranju »naših« gradbenih firm za infrastrukturne projekte obeta ponovitev katastrofalnega scenarija, ko smo avtoceste preplačali za dve milijardi evrov?
Zakaj bodo iz vrha družbe 2TDK odstranili Dušana Zorka.
Kaj je minister Vrtovec odgovoril na vprašanje, ali bo prevzel politično odgovornost.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24