Razprava o (tožilskih, policijskih?) pooblastilih protikorupcijskega organa je prav toliko strukturno vprašanje, kot je korupcija. Ni jo mogoče voditi na horuk ali s kazanjem prsta na druge in prelaganjem odgovornosti (to v pojasnilih o odstopu vse bolj počne KPK), ampak sistemsko.
Ne tako, kot si je na primer v zadevi TEŠ 6 predstavljal v pogovorih s premierko in predsednikom računskega sodišča Tomažem Veselom predsednik KPK Goran Klemenčič, ki bi želel doseči revidiranje s strani računskega sodišča samo za ta primer družbe v posredni lasti države. Sicer pa so se primera TEŠ 6 že lotili policija, tožilstvo in evropski urad za boj proti goljufijam.
VEČ V TISKANI IZDAJI IN V TRAFIKI ZA TABLIČNE RAČUNALNIKE.
Klemenčič & Co.: odstop z elementi korupcije
Odstop senata Komisije za preprečevanje korupcije na polovici mandata je vnovič načel vprašanje, kako naj komisijo sploh umestimo v naš pravni red. Kakšno je njeno mesto poleg tožilstva in policije ter drugih državnih organov, ki po uradni dolžnosti preganjajo korupcijo?