Interstat: Nova vlada lahko podjetjem pomaga predvsem z ugodnejšo davčno politiko
28. sep. 2014 8:04 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017


Nova slovenska vlada lahko podjetjem po mnenju poslovnih subjektov najbolj pomaga z ugodnejšo davčno politiko ter ukrepanjem glede plačilne nediscipline in plačilnih rokov, kaže zadnja raziskava mariborske družbe Interstat. Čeprav so tisti, ki pričakujejo opazno izboljšanje v manjšini, podatki kažejo na zmeren optimizem glede razvoja gospodarstva.
Med prioritetnimi področji, s katerimi bi se po mnenju podjetnikov in gospodarstvenikov morala začeti ukvarjati nova slovenska vlada, da bi lahko najbolj vplivala na izboljšanje gospodarskih razmer, so preoblikovanje davčne politike (tako meni 61,4 odstotka vprašanih), ureditev razmer na področju plačilne nediscipline in plačilnih rokov (58,9 odstotka) ter poenostavitev birokratskih postopkov za podjetja (52,2 odstotka).
Korupcijo in klientelizem je kot prioritetno področje, s katerim bi se morala spopasti nova vlada, izpostavila skoraj polovica vprašanih (48,1 odstotka), med pogosteje izbranimi pa izstopajo še vladna politika za spodbujanje podjetništva (25,3 odstotka), financiranje novih naložb oz. investicij (24,7 odstotka) ter skrb za konkurenčnost slovenskih podjetij na tujih trgih (23,4 odstotka).
Dobra tretjina anketiranih (34,2 odstotka) je odgovorila, da se je poslovanje njihovega podjetja v zadnjih 12 mesecih izboljšalo, nekaj več kot 40 odstotkov jih je navedlo, da je poslovanje ostalo na enaki ravni in je stabilno, o poslabšanju poslovanja pa je poročala dobra petina vseh vprašanih.
Glede pričakovanj o nadaljnjem razvoju slovenskega gospodarstva v letu 2015 je Interstat med podjetji zaznal zmeren optimizem, saj 15 odstotkov anketiranih pričakuje opazno okrevanje gospodarstva in rast potrošnje, 60 odstotkov pa jih meni, da do bistvenih preobratov v letu 2015 še ne bo prišlo.
Interstat je spletno raziskavo v poslovni javnosti izvedel med 25. avgustom in 15. septembrom, v njej pa je sodelovalo je 158 poslovnih subjektov iz celotne Slovenije.
Na anketni vprašalnik so odgovarjali lastniki ali direktorji podjetij ter vodje sektorjev prodaje, marketinga ali komerciale. Največji delež podjetij v vzorcu se ukvarja s poslovnimi storitvami (23,4 odstotka), trgovino oz. prodajo (21,5 odstotka), predelovalno dejavnostjo (15,8 odstotka) ali gradbeništvom (8,9 odstotka).
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke