Revija Reporter
Slovenija

Herman uspešno pluje tudi v mednarodnih vodah

Reporter
331

30. jun. 2021 13:39 Osveženo: 13:41 / 30. 6. 2021

Deli na:

Ključ pri snovanju komunikacijskih kampanj za mednarodne trge je, da se držimo univerzalnih resnic, ki povezujejo uporabnike različnih narodnosti in kultur. Previdni pa moramo biti tudi pri tekstopisju; namreč pri prevajanju različnih fraz ali besednih iger lahko pride do izzivov.

Tako je podjetje Hisense, kitajska znamka elektronike, ki ima v lasti tudi slovensko Gorenje, pripravilo mednarodni natečaj. Njihov komunikacijski izziv je bil prepričati mlade, da premagajo svoj strah pred kuho in se lotijo kuharskih izzivov na sproščen in lahek način, pri čemer jim bodo v pomoč Hisense pečice s svojimi enostavnimi in uporabniku prijaznimi rešitvami. S svojo univerzalno idejo za kampanjo 'Cook like a rookie, eat like a chef' je tako družbi Herman & partnerji uspelo zasnovati zmagovalno kampanjo.

Poleg uspeha na mednarodnem natečaju podjetja Hisense, pa se je družba Herman & partnerji izkazala tudi na natečaju podjetja Fortuna Entertainment Group. Ker je podjetju Fortuna Entertainment Group glavni fokus nogomet, so v času nogometnega prvenstva EURO 2020 želeli okrepiti čustveno povezanost navijačev s svojima znamkama Fortuna in PSK. Da bi dosegli zadani cilj, so pripravili mednarodni natečaj, na katerem je naročnika s kampanjo 'Vznemirjenje se začne s Fortuno' in svojo univerzalnostjo ponovno prepričala družba Herman & partnerji.