Obvestila in druge pomembne informacije po novem objavlja tudi na družbenih omrežjih Facebook in Twitter.
"Na ta način želimo še izboljšati informiranje davčnih zavezancev, saj se zavedamo, da lahko ti izpolnjujejo svoje obveznosti in izkoristijo pravice le, če so z njimi ustrezno seznanjeni," so odločitev za oblikovanje profilov na družbenih omrežjih pojasnili na Fursu.
Med prvimi objavami na družbenih omrežjih je bilo povabilo državljanom k sodelovanju na javni dražbi najdenih predmetov, ki so jo v sredo pripravili v Mariboru. Kar nekaj lajkov oz. všečkov pa so si prislužili tudi z novico, da so uslužbenci Fursa prejšnji teden na območju mejnega prehoda Obrežje v prtljagi enega od potnikov na avtobusu s črnogorskimi registrskimi oznakami odkrili pet kilogramov marihuane.
Zavezanci pa lahko navzočnost finančne uprave na družbenih omrežjih uspešno izkoristijo tudi za postavitev vprašanja glede težav, s katerimi se soočajo pri izpolnjevanju svojih davčnih obveznosti, ter tako morda hitreje pridejo do odgovora.
Furs se na Twitterju hvali z vohljanjem za cvetličarji, svečarji in vulkanizerji
29. okt. 2017 6:00 Osveženo: 8:10 / 29. 10. 2017
Številne ustanove javne uprave z državljani že dolgo komunicirajo tudi prek družbenih medijev, zdaj pa se jim je pridružila tudi Finančna uprava RS (Furs).
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke